🌤ماهشهر🛫🧳

آسمانی شو که از یک خاک سر بر می کنند بید های سر به زیر و سرو های سربلند

🌤ماهشهر🛫🧳

آسمانی شو که از یک خاک سر بر می کنند بید های سر به زیر و سرو های سربلند

پیوندهای روزانه
۰۴
مهر ۰۱

دلم برات تنگ شده 

گفتی دلتنگی نکنم 

گفتی وابسته نباشم 

گفتی هروقت دلم تنگ شد به آسمون نگاه کنم یه ستاره انتخاب کنم باهاش حرف بزنم 

یادم رفت بهت بگم از اینجا که خونه ی ما هست تو آسمون ستاره دیده نمیشه 

آخر شهر که من هستم فقط دود میشه دید 

و تیر آهن و ساختمون هایی که غمگینن 

یه جرثقیل 

دلم برات تنگ شده 

تو پسر کویری هروقت پلک بزنی یه دریا ستاره بهت چشمک می زنه 

من اینجا نخل ندارم 

ستاره هم ندارم 

تو رو هم ندارم کنارم 

تو قلبم چرا 

من یه گیاه قد بلند و بامزه دارم

که هم اسم توعه 

من یه دستبند آبی دارم که با بند کفش تو پادگان برام درست کردی 

یه چیزی توی من بی تو حالش خوب نیست 

یه چیزی توی من مچاله شده 

یه چیزی برات تنگه 

دارم کم میارم 

دارم کم میارم

دارم کم میارممممم 

کم آوردنم رو نبین 

طاقت نیار دیدن کم آوردنمو 

منو نگاه نکن بگو باید قوی باشی 

روزی که سرم رو گذاشتم رو شونه هات اینقد امن بودی که دلم خواست قوی بودن رو بذارم کنار 

من خودم قوی بودنم رو از دست دادم 

از پشت عینک اینطوری نگاه می کنی می گی منطقی باش 

من منطقیم! 

منطقیِ زندگی آدما اینه که هرکی جایی باشه که دلش هست!

 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۱/۰۷/۰۴
ماه زده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">