🌤ماهشهر🛫🧳

آسمانی شو که از یک خاک سر بر می کنند بید های سر به زیر و سرو های سربلند

🌤ماهشهر🛫🧳

آسمانی شو که از یک خاک سر بر می کنند بید های سر به زیر و سرو های سربلند

پیوندهای روزانه
۲۵
مهر ۰۱

بیا و نیمه ی تمام نداشته هایم باش

.

.

.

آقا من فهمیدم وقتی تو نباشی هیچی اونطور که باید حال نمی ده 

حالا هرچیزی که پارسال همین موقع آرزوشو داشتم دارم

غیر تو 

هیچی تو دنیا مثل تو نیست . هیچی جای خالیتو تو قلبم پر نمی کنه . هیشکی نمی تونه جات بیاد. امروز دقیقا ۹ ماهه که ........

دروغ میگن دوره ی سوگ ۶ ماهه.  من تا ابد دلتنگت می مونم.  من الان ۲۷۰ روزه هرجا رو نگاه می کنم تو رو می بینم 

تو قشنگ ترین درد دنیایی 

از درد کشیدن خسته شدم ولی فراموشت نمی کنم

می گی چرا؟

چون نمی تونم 

اونقد قوی نیستم که رویاهایی که با تو ساختم رو با یکی دیگه زندگی کنم 

برگرد دیگه 

می دونم برگشتنت منطقی نیس ولی بیا به یه ماهی بفهمون تو آب بودنش منطقی نیست 

من اگه بمیرم روحم میاد نگاهت می کنه 

هیچ کاری هم نمی تونی بکنی 

یو ها ها ها هااااا

 

موافقین ۰ مخالفین ۱ ۰۱/۰۷/۲۵
ماه زده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">