🌤ماهشهر🛫🧳

آسمانی شو که از یک خاک سر بر می کنند بید های سر به زیر و سرو های سربلند

🌤ماهشهر🛫🧳

آسمانی شو که از یک خاک سر بر می کنند بید های سر به زیر و سرو های سربلند

پیوندهای روزانه

هر روز امتحان نمی گرفت

می گذاشت کمی زندگی کنیم برای خودمان 

چرا همیشه باید صبر کنم 

چه معنی دارد آدم همیشه در مصیبت غوطه بخورد که تازه صبر مربوطه اش هم به قاعده ی مصیبتش از آسمان نازل شود 

حاجی شاید یکی واقعا نخواد دیگه صبور باشه 

این چه فاکینگ حلقه ی باطلیه 

صبر 

صبر صبر صبر صبر

کمی رسیدن 

غم صبر صبر 

صبر 

تا بی نهایت صبر 

آدم پارچ پارچ HF سر بکشد یک وقت هایی صبر نکند 

حتما می پرسید برنامه ات چیست؟ 

برنامه ام این است که باز هم صبر کنم 

از رحمت خدا نا امید نیستم 

خدا خودش گفته بخوانید مرا تا اجابت کنم شما را 

خدا زیر وعده هایش نمی زند 

به امید روزی که بساط مصیبت و صبر از دنیا برچیده شود 

و خدا غم را به هر نحوی که خودش می داند و ما نمی دانیم از همه ی دل ها پاک کند 

هرچه بیشتر می گذرد بیشتر می فهمم این دنیا به هیچی نمی ارزد و چیزی نیست جز یک برگه ی امتحانی بلند بالا 

دنیا محل گذر است 

اما از روضه هات نه 

هیچ چی نمی دانم

خدا را به خاطر هرچه که داد و هرچه که گرفت شکر

  • هیپنو تیک !

نظرات (۶)

شکر

پاسخ:
💚
  • 𝕼𝖚𝖊𝖊𝖓 𝖍𝖆𝖑𝖘𝖊𝖞
  • اما من شاکیم.. 

    ولی گادراشکر

    پاسخ:
    تنکس گاد اِنی وی..
  • زری シ‌‌‌
  •   این چه فاکینگ حلقه ی باطلیه

    چرا این تیکه اش با صدای خودت تو مغزم پلی شد ؟ 

    پاسخ:
    فکر کنم دارم جیغ می زنم و می گم 
    نه؟😂😂😂🤣🤣🤣🗿

    یک فاکینگ حلقه چیه

    دو چیزی شده جدیدا؟

    سه دنیا نمی ارزه..گل گفتی

    چهار .....خانوم خانوما داره نوربالا میزنه التماس دعا....این روزها مستجاب الدعوه ای

    پاسخ:
    یه حلقه ی باطل لعنتی
    یه دایره ی بداختر 
    که ۳ ساله گیر کردم توش 
    جدیدا نه هرچی از قبل بود...
    ^^
    نه لطف دارید 
    خی لی محتاجیم به دعاتون 
    #بهشت_زیر_پای_مادران_است

  • زری シ‌‌‌
  • داد نه .

    به همون لحن عصبانی ولی اروم :دی

    پاسخ:
    :} 💋💌💗💞💝❣

    سه سال زیاده مادر 

    این حلقه هه رو بنداز دور بیا با هم بریم برات یه حلقه جدید بگیرم

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">