🌤ماهشهر🛫🧳

آسمانی شو که از یک خاک سر بر می کنند بید های سر به زیر و سرو های سربلند

🌤ماهشهر🛫🧳

آسمانی شو که از یک خاک سر بر می کنند بید های سر به زیر و سرو های سربلند

پیوندهای روزانه
۲۴
آذر ۰۱

چیزی که هرگز نفهمیدم این بود که از همان بچگی 

وقتی خیال اذیت کردن کسی به فکرم می رسید 

حتی قبل از عملی کردنش 

به همان شیوه 

نه یک بار ، دست کم ۳ ۴ بار آن بلا سرم می آمد 

آنقدر که از نیت خصمانه ام با سر شکسته و لباس خاکی بر می گشتم 

اما کسانی که نقشه هایشان را برای اذیت کردنم مو به مو پیاده کردند 

آتشم زدند 

و به عمق دره ای که ایمان دارم حقم نبود پرتم کردند هیچوقت تقاص کارشان را پس ندادند 

از آن به بعد خوش تر و خرم تر شدند 

موفق تر شدند 

ککشان هم از آزردگیم نگزید 

خاله ام اینطوری است که اگر کسی کوچکترین ظلمی به اش بکند و دلش آزرده شود 

طرف تا نیم ساعت دیگر اشک ریزان تماس می گیرد 

یا خانه اش را دزد زده یا پای دخترش در تصادف شکسته یا شغلش را از دست داده 

اما دل من انگار دل نیست 

اگر زخم شود 

بشکند 

شکسته هایش زنده زنده در آتش بسوزد 

به خاکستر تبدیل شود 

فردی که دلم را شکسته خاکسترش را هم در باد فوت می کند و خوشحال و خندان دنبال زندگی اش می رود 

هیچوقت هم ندایی درونش فریاد نمی زند که اشتباه کردی 

مردم این کار را به سادگی آب خوردن انجام می دهند 

انگار آزردنم بهترین کار دنیا بوده که باید از پسش بر می امده اند 

انگار بابتش مدال طلا به گردنشان می اندازند یا پیتزای مجانی می دهند 

خیلی دلم می خواست حالا که نفرین نمی کنم کارما یا چیز هایی از این دست بهشان برسد و وجدانشان را بیدار کند 

اما نمی رسد 

در عوض کارمای کارهای بد آنها باز هم به من بر می گردد 

چطور ممکن است در طبیعت عمل و عکس العمل هر دو متوجه یه شئ باشد؟ 

این حق نیست

مگر در حدیث ها نیامده که هرکس دل مومنی را بشکند مثل این است که ۱۰۰۰ فرشته ی خدا را به قتل رسانده باشد و کعبه و بیت المعمور را ویران کرده باشد ؟ 

می گویم شاید دلم نشکسته 

شاید ادراک من از غم وهم است شک است ظن است یقین نیست

شاید من فکر می کنم که حقم ضایع شده 

شاید دل من دل نیست 

تکه ای حلبی زنگی یا مثل آن است که لرزیدن یا نلرزیدنش توفیری برای کسی نمی کند 

شاید هم مومن نیستم(که نیستم)

وگرنه کسی که ۱۰۰۰تا فرشته را شهید کرده باشد روز به روز شادتر و موفق تر و محبوب نباید بشود.... نباید 

اگر هم زمین گرد است من تا حالا ندیده ام 

نوشته اند دعای فرد دلشکسته بالا می رود 

ولی من دعایی نکرده ام

دعایی به نظرم نمی آید که بکنم 

بگویم چی 

خدایا با ۲ چشم باز در چاه افتادم 

خدایا غمگینم 

خدایا حقم را بگیر؟ 

خدایا خودت همه چیز را دیده ای و از همه ی زوایای پنهان و آشکار مخلوقاتت خبر داری 

از حال من و آنچه بر دیگران گذراندم و بر من گذشت هم خبر داری 

همه چیز را به اختیار خودت می گذارم همه چیز را 

چون تو همه چیز را دیده ای غمی نیست 

 

 

شاید کارما و مجازات عمل در دنیا وجود داشته باشد 

شاید هم نه 

شاید یک روز به تاوان کار هایمان برسیم 

شاید هم هیچوقت اندوهی  که در قلب دیگران ایجاد کرده ایم حس را نکنیم

بله ممکن است که کسی را بیازاریم و هرگز در دنیا آزرده نشویم 

اما باز هم بیایید این کار را نکنیم 

این کار کار خوبی نیست 

ما سال ها در آرامش و بی خبری زندگی مان را می کنیم 

یک نفر سال ها در آتش خودش می سوزد و بقایای دردناکش زیر دست و پای لحظه ها لگد می شود 

این کار را نکنیم 

خداوکیلی 

حق نیست 

این کار را نکنیم ..... .

 

 

 

 

 

  

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۰۱/۰۹/۲۴
ماه زده

نظرات  (۲)

این متن زیادی قشنگ و حق بود(':

بعضی وقتا انگار نه کارمایی وجود داره و نه فرشته‌ای اون ظلم رو دیده تا برا ظالم گناه بنویسه

والا من واسه کسی دعای خیر میکنم یه بلایی سرش میاد:/

فقط مونده دعای بد کنم و طرف از فرش بره به عرش.

این موقعا با فکر کردن به ظلمی که در حقت شده فقط خودتو اذیت می‌کنی، نمیگم تو سری خور باش ولی خودخوری هم اصلا خوب نیست...

+شبیه مامان برزگا شدم به نظرت؟

 sorry زیاد نوشتمp;

پاسخ:
هی من عاشق کامنت های طولانیمممم 
مامان بزرگ من می شی؟🙂😂
داش چند تا اسم بدم دعای خیر کنی؟

کجاشو دیدی چندتا بچه و نوه هم دارهxD

با کمال میل~

پاسخ:
مچکرمممممم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">