🌤ماهشهر🛫🧳

آسمانی شو که از یک خاک سر بر می کنند بید های سر به زیر و سرو های سربلند

🌤ماهشهر🛫🧳

آسمانی شو که از یک خاک سر بر می کنند بید های سر به زیر و سرو های سربلند

پیوندهای روزانه
۲۵
آذر ۰۱

۱۱ ماهه دارم سعی می کنم به حرفت گوش کنم

دارم سعی می کنم فراموشت کنم 

دیپلم گرفتم

کنکور دادم

رفتم دانشگاه

نقاشی کشیدم 

کتاب خوندم 

تحقیق کردم 

چرا فکر می کنی من همونجایی که رفتی ایستادم و به تو فکر کردم

من ۱۱ ماهه هر کاری کردم که فراموشت کنم 

نشد.

برو کل دنیا رو بگرد 

با همه ی دختر ها قهوه بخور 

تا ته شغلت پیشرفت کن

با همه ی آدم ها گرم بگیر 

آرزو هاتو تبدیل کن به خاطره 

با هرکس که فکر می کنی آدم درستیه طرح دوستی بریز 

همه ی آدم هایی که به نظرت اذیت کنندن (مثل من) از زندگیت حذف کن 

می دونی آخرش چی میشه 

همه تنهات می ذارن 

می دونی که این کار رو باهات می کنن 

آخرش فقط منم که منتظرت موندم 

نمی خوام منتظرت بمونم نمی خوام

می خوام یه بار برای همیشه جوری بی خیالت شم که فکر کنی از چشم عالم و آدم افتادی 

من نمی خوام منتظرت بمونم

دلم اینجا ایستاده 

نمیاد خونه 

می گی چیکار کنم 

بدون دلم برم 

من بهش احتیاج دارم

آدمی که عاشقش شدم 

شبیه تو نبود 

اینقد سرش شلوغ و درگیر کار نبود 

بد اخلاق نبود 

مشکوک نبود 

براش شبیه یه گزینه نبودم

آدمی که من عاشقش شدم آدم رفتن نبود 

از موندن نمی ترسید

کنارش می تونستم راحت خودم باشم 

مجبور نبودم رو تک تک حرفهام فکر کنم که ناراحت نشه و خودشو ازم نگیره

آدمی که عاشقش بودم لباس هاش ست نبود

عطر هاش گرون نبود ساعت چند میلیونی نداشت 

خونه نداشت 

لباسهاش بوی نخ می داد و یه عطری که هیچوقت پیداش نکردم

من عاشق عینکی بودنش شدم که چشمای عسلیشو قاب می کرد

نمی خواست واسه با کلاس تر شدن چشم هاشو عمل کنه

منو با هر ظاهری که داشتم دوست داشت

نه با بینی عملی و آرایش و لباسهای شیک تر 

بهت گفتم الان خوابی 

وقتی بیدار شدی دلت برام تنگ میشه 

این تو نیستی

بلند شو 

بلند شو

هانی بلند شو من دارم کابوس می بینم یا تو؟

 

 

 

 

پانوشته:

 

تا تو به خاطر منی کس نگذشت بر دلم
مثل تو کیست در جهان تا ز تو مهر بگسلم

 

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۰۱/۰۹/۲۵
ماه زده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">