🌤ماهشهر🛫🧳

آسمانی شو که از یک خاک سر بر می کنند بید های سر به زیر و سرو های سربلند

🌤ماهشهر🛫🧳

آسمانی شو که از یک خاک سر بر می کنند بید های سر به زیر و سرو های سربلند

پیوندهای روزانه
۲۵
آذر ۰۱

از لحاظ روحی نیاز دارم یه نوجوون ۱۴ ساله بودم که دغدغم این بود پروفایلم رو عکس جوکر بذارم که گنگ به نظر برسم و بی صبرانه منتظر فردا بودم تا با همکلاسی هام از جذابیت های امیر ۱۵ ساله که به تازگی همسایمون شده بود حرف بزنم .

موافقین ۴ مخالفین ۱ ۰۱/۰۹/۲۵
ماه زده

نظرات  (۲)

۲۵ آذر ۰۱ ، ۲۲:۵۷ زری シ‌‌‌

من خیلی وقته میخوام به 14 سالگی برگردم :")

 

وای یادته اولین بار تو سالن مدرسه داشتی با بدبختی کلمات انگلیسی حفظ میکردی چون جهانی خیلی گیر بود :") بعد من اومدم باهم حرف زدیم

یهویی

بدون هیچ اشنایی قبلی . 

بعدش فهمیدم حاجی دوستمون هنرمنده :"))))

 

احتمال خیلی زیاد دلیل تو سالن بودن همیشگیم اون بوده 

پاسخ:
۱۴ سالگی چه سن خوبی بود واقعا........

واای یادتهههه؟
من زبانم خیلی بد بود اون موقع . هنوزم تعریفی نداره البته . تو زبانت خوب بود. 
وااای کلاس های جهانیییی.  اولین بار سر کلاس های جهانی بود که با حس انزجار و کافی نبودن و بی قراری آشنا شدم
حاضر بودم هر جایی تو دنیا باشم غیر از سر اون کلاس ها 
تو اکثرا طبقه ی بالا بودی تو راهرو ها و توی سالن اجتماعات ......:))) 
با اینکه از اونموقع دیده بودمت ولی سال دوازدهم با هم به طور جدی دوست شدیم
کم سعادت بودم کاش زودتر دوست می شدیم 
سال نهم و دهم چقد پنهانی بهت حسودیم می شد که درست خوبه 
از بچه های کلاستون پرسیده بودم می گفتن سید درسش خیلی خوبه 
شما لطف داری هنر ها از ساداته ^^ 
چرا تو سالن بودی همیشه؟
منم خودم همیشه اونجا بودم به نظرم دارک میومد 
چه سال خوبی بود :} 
+ زری الان یادم افتاد همونطور که کلاس های جهانی گذشت و رفت چیزای دیگه هم می گذره و می ره😂😂🤣

۲۶ آذر ۰۱ ، ۰۰:۳۸ زری シ‌‌‌

من زبانم خوب بود ؟ :)

حاجی جزو افتضاحای کلاس بودم

کلاس هفتم سر کلاس جهانی زدم زیر گریه تا حدی که به هق هق افتادم 

 

و اینم نمیدونم از کی پرسیدی که گفته بودن درسم خوبه XD

گاد ، جزو متوسط رو به پایین کلاس بودم همیشه

فقط امت های ترم و خوب میدادم  .

 (از این بگذریم که تو چشم بچه های کلاس یه پخمه بیخود بودم)


و گاد یادت نمیاد کلاس دهم سر سیمین ؟ :") حیح . میومدم مشاوره میدادم XD

 

حاجیییی نپرس چرا تو سالن بودم .... دبیران گرام . دبیر گرام .

 

پاسخ:
شکست نفسی نکن سید 😐😐😑 واقعا خوب بودیییی 
من یه امتحان رو با جون کندن به زور شده بودم ۱۶ و ۲۵ 
تو ۱۹ و نیم گرفته بودی 
منبعم موثق بود 🙂😂😂😂

سیمین لعنتی 
دلم می خواد سیمین و برسین و ساناز و چند نفر دیگه رو به هم ببندم 
و تا حد امکان فحششون بدم 

اخ... بله بله بله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">