🌤ماهشهر🛫🧳

آسمانی شو که از یک خاک سر بر می کنند بید های سر به زیر و سرو های سربلند

🌤ماهشهر🛫🧳

آسمانی شو که از یک خاک سر بر می کنند بید های سر به زیر و سرو های سربلند

پیوندهای روزانه
۲۹
دی ۰۱

 

۴ ۵ سالم بود که فهمیدم آرزو یعنی چی و چطوری می شود آرزو کرد
آرزو یعنی چیزی که خیلی به اَش احتیاج داری . یعنی تصور جایی که می خواهی باشی .

وقتی کارتون میکی موس کوچولو را دیدم هروقت از من ۴ ساله می پرسیدند آرزویت چیست می گفتم یک خانه ی شکلاتی داشته باشم که از دودکشش پشمک توت فرنگی بیاید بیرون و تویش یک دوجین بستی زمستانه و آبنبات عصایی باشد . برادرم آرزو داشت یک خانه ی پیتزایی داشته باشد که کاناپه هایش همبرگر باشد . شب ها روی سیب زمینی سرخ کرده بخوابد و به جای آب از شیر هایش نوشابه بیاید .

۵ سالم ‌که بود آرزو کردم مادر یک روز از پیش خدا برگردد و برایم آدامس موزی هم خریده باشد

۶ سالم که بود آرزو کردم با بچه ها به مدرسه بروم

۸ سالم که بود آرزو کردم مامان برایم بال فرشته ی صورتی و جی‌جی‌جینگ بخرد

۱۰ سالم که بود آرزو کردم بابا برایم اسباب بازی پزشکی بخرد تا شبیه خانم دکتر ها شوم

۱۲ سالم که بود آرزو کردم تیزهوشان قبول شوم

۱۴سالم که بود آرزو کردم دوست صمیمی ام دوباره کنارم بنشیند و بگوید نامه اش که گفته بود دیگر نمی خواهد با من دوست باشد یک شوخی است

۱۵ سالم که بود آرزو کردم اجازه بدهند کلاس زبان بروم

۱۶ سالم که بود آرزو کردم تنها نباشم

۱۷ سالم که بود آرزو کردم با تو ازدواج کنم تا لباس عروس بپوشم و تا ابد فکر کنی من خوشگل ترین دختر دنیا هستم

۱۸سالم که بود آرزو کردم در رشته و دانشگاه مورد علاقه ام قبول شوم

آخرین باری که پرسیدی :(بزرگترین آرزویت چیست؟)؛...... خیلی رویش فکر کردم. در زندگی روز هایی می آید که حال دلت آنقدر بد است که دیگر آرزو های خوب هم گره های کور را باز نمی کنند.
دلم می خواست بگویم اینکه بر می گشتم به قبل از دیدنت یا اینکه به هم می رسیدیم.
آن شب بی حوصله تر از آن بودی که بگویم رسیدن به تو . می گفتی آخر همه ی رابطه ها که نباید رسیدن باشد.بین ما هم هیچی معلوم نیست.

خواستم دومی را بگویم
دیدم تو با اینکه اشتباهی خیلی قشنگی! همه گوش کنید یا اشتباه نکنید یا مانند من قشنگ اشتباه کنید . اشتباه کی توی دنیا اینقدر خوشگل و آقاست؟ اشتباه کی توی دنیا اینقدر مهربان و بی رحم است؟ کدام اشتباه را دیده اید که مثل اشتباه کوچولوی من زیر قول و قرار هایش بزند و کج خلقی کند؟

گفتی به چی نگاه می کنی؟ گفتم هیچ‌چی .
در دلم گفتم : آرزو می کنم زودتر از تو بمیرم.
نوشتم: Mon plus grand souhait est de mourir avant toi.
اینقدر مغرور بودی که نپرسیدی چرا اصلا به فرانسه گفتی و من..   شک دارم حتی در مترجم گوگل دنبال معنی اش گشته باشی.
.
.
.
.
.
امشب وقتی همه خواب بودند و من روی مبل زانو هایم را بغل کرده بودم داشتم فکر می کردم چه آرزویی دارم...
آرزو کردم کاش یک خانه ی شکلاتی و یک خانه ی پیتزایی داشتم تا با بچه های کوچک نزدیک ترین پرورشگاه کارشان را می ساختیم.
آرزو کردم کاش مامان بابا هم را دوست داشتند.
و آرزو کردم هیچ دلی غمگین و هیچ تنی بیمار نباشد.

بزرگترین آرزوی شما چیست؟

بزرگترین آرزوی من هنوز همان است که آن روز گفتم.


 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۱/۱۰/۲۹
ماه زده

نظرات  (۷)

۲۹ دی ۰۱ ، ۲۲:۱۷ مهرداد ‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏

اول ظهور امام زمان (عج) بعد عاقبت به خیری خودم و خانواده  مردم ایران و جهان و شادی روح پدرم.

پاسخ:
آرزو هاتون بشن خاطره 🎀🍭
خدا رحمتشون کنه💔
۲۹ دی ۰۱ ، ۲۲:۳۳ زری シ‌‌‌

هاه

یه کپه نوشتم همش به خاطر نت پرید

امیدوارم از طریق امواج مغزی بهت برسه XD

پاسخ:
جونزززززز 
سید باهام تله پاتی کردههههه😍😍😍🥺
تو همش با قلب من در ارتباطی 
اونم چه ارتباطی 
من با تو بدجوری دارم تله پاتی تله پاتی 
تو فقط با قلب من 
من فقط با قلب تو 
هو هو  
هو هو 
هو هو 
۲۹ دی ۰۱ ، ۲۳:۲۹ زری シ‌‌‌

عوضش یه نقل قول مرتبط از یه وبلاگ قیشنگ واست میفرستم :")

 

کادح، اگر نظر مرا می‌خواهی، باید بگویم عنصر سازنده‌ی کالبد انسان «خاک» نیست؛ آرزوست. درواقع وجود انسان آمیخته با فقر است و تمنا اقتضای فقر وجودی اوست. به میزانی که انسان، تمنا داشته باشد، بیشتر تقلا می‌کند، به میزانی که تقلا و تلاش داشته باشد خدا برکت بیشتری به خواست و اراده‌اش می‌دهد و به میزانی که اراده‌ی انسان به مشیّت خدا پیوند داشته باشد، آرزوهایش مستجاب‌ترند و مسئولیت روح‌ش در برابر دستاوردها بیشتر می‌شود... 

 https://morningstar.blog.ir/

 

پاسخ:
مچکرم عسلم
به همه ی آرزوهات برسی 👑🕯
۳۰ دی ۰۱ ، ۰۱:۰۳ شاگرد خیاط

چرا به فرانسه زده بودی؟

هنوز همونه آرزوت؟

اشتباه قشنگت  رو کردی حالا دیگه بخواب بقیه شو بزار به عهده نیروهای آرزوت بزار به عهده حرکت که آرزوها برات  راه انداخته اند

کادح راست گفته

خاک  اساس ما نیست

آرزو اساس ماست

تو اساسی آرزو مندی

ارزوهات رو رسیدگی کن تا جوانه بزنی و به ابرها برسی

آرزو داشتن نصف مسیر زندگیست

پاسخ:
برای اینکه ببینم می ره معنیشو ببینه یا نه؟
ازم می پرسه چرا به یه زبون دیگه؟ 
چون فرانسه زبان عشقه.  خیلی ها بعد عشق ماریوس و کوزت این عقیده رو پیدا کردن.  به همین جهت: ژو تِم .
آره هنوزم آرزوم همونه . خونه ی شکلاتیییییی😍🍭🍬🍫🍰
البته الان اینکه بینیم رو عمل کنم هم هست
ولی در کل آرزوی خاصی ندارم
دنیا هرطور که بخواد پیش می ره 
آرزو کردن فقط گول زدن خودمونه 
آرزوی شما چیه؟ :}
۳۰ دی ۰۱ ، ۰۱:۲۵ شاگرد خیاط

آرزوم اینه که همیشه انقدر که حالا خوشم خوش باشم

پاسخ:
الهی همیشه خوش باشید ❤

خونه شکلاتی به به که از دودکشش پشمک توت فرنگی بیرون میاد. آرزوی قشنگیه.

من آرزوی ندارم... آرزو برای چی وقتی قراره هیچی تغییر نکنه 

پاسخ:
کاش می شد بهت بگم با آرزو کردن همه چی تغییر می کنه...

بزرگ ترین آرزوی من مرگ است.. چه بهتر اگر به دستی دیگری باشد.

پاسخ:
درس امروز جدید است : نفس.نقطه.نفس !
بنویسید پرستو و بخوانید : قفس !

+ دور از جونتون آقای پسر آبی .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">