🌤ماهشهر🛫🧳

آسمانی شو که از یک خاک سر بر می کنند بید های سر به زیر و سرو های سربلند

🌤ماهشهر🛫🧳

آسمانی شو که از یک خاک سر بر می کنند بید های سر به زیر و سرو های سربلند

پیوندهای روزانه
۱۷
اسفند ۰۱

موافقین ۷ مخالفین ۱ ۰۱/۱۲/۱۷
ماه زده

نظرات  (۴)

۲۷ اسفند ۰۱ ، ۰۹:۱۳ 🦋 پروانه .🦋

به به

بالاخره کرکره رو کشیدی بالا.

مبارکه @^@

پاسخ:
سلام پروانه خانم
سال نو پیشاپیش مبارک 😍🤩
بله دیگه ●~●
۲۷ اسفند ۰۱ ، ۰۹:۲۱ 🦋 پروانه .🦋

سلام عزیزم

سال نو شما هم مبارک.

البته پیش پیش 😍🌺

منتظر پستهای جدیدت هستم ❤️

پاسخ:
خیلی ممنونم ^^ 💕

اوا بنفش کردی اینجا رو🥹✨️

مدیونی فکر کنی اومده بودم که بهت فشار بیارم ستاره وبلاگتو روشن کنی🥲🥲

پاسخ:
خوش اومدی :((
دورت بگردم من:))

سلام

من رنگ بنفش دوست دارم 

خوشگل شده

پاسخ:
سلام
چقدر خوب 
لطف دارید 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">