🌤ماهشهر🛫🧳

آسمانی شو که از یک خاک سر بر می کنند بید های سر به زیر و سرو های سربلند

🌤ماهشهر🛫🧳

آسمانی شو که از یک خاک سر بر می کنند بید های سر به زیر و سرو های سربلند

پیوندهای روزانه
۲۷
فروردين ۰۲

چند وقتی بود دائم ناشکری می کردم

وااااای ماه رمضان کی تمام می شود؟

واااای کی می شود دیگر روزه نباشیم؟

واااای خوش به حال آنها که روزه بهشان واجب نیست

از دیشب که یک باره تب کردم 

تا امروز که دو ایستگاه نگذشته حالم در مترو بد شد و داشتم می افتادم زمین 

تا همین حالا که خودم را با کلی قسم و آیه و استغفار و نذر و نیاز به خانه رساندم افتان و خیزان و حتی نتوانستم در را پشت سرم ببندم 

فهمیدم خدا می گوید:" ها !

نمی خواستی زکاتش را بدهی؟

پس بیماری اش را بکش وقتی ناشکری سلامتی می کنی!"

از همین تریبون اعلام می کنم شکر اضافه بر سازمان خوردم

خدای مهربان و بی همتایم 

کاش آدم سلامت باشد

۳۶۶ روز سال را به عشق تو روزه بگیرد........

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۰۲/۰۱/۲۷
ماه زده

نظرات  (۵)

شکر اضافه بر سازمان

:))))

قدر خودت رو بدون . در سلامت و عافیت و در بیماری حواست به سازمان هست....

پاسخ:
گفتم اگه الان متذکر نشم کار بیخ پیدا می کنه.......
برای محکم کاری اینجا هم نوشتم که خدا مطمئن شه متذکر شدم  :))
حاجی یه شب مرگ و یه شب تب همینه دیگه.........

بلا به دور عزیزم 

ان شاءالله بهتر بشی 

پاسخ:
خیلیییی ممنونم :)🌱🌹❤⏰
۲۷ فروردين ۰۲ ، ۰۹:۰۰ مهرداد ‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏

سرما خوردین لابد.سلامتی نعمت بزرگی هست  که مابقی خوشبختی‌ها روی اون بنا می‌شه.

ان‌شاءالله که بهبود بیابین.

پاسخ:
سرماخوردگی ... شاید 
ولی یه فاکینگ علائمی داره که نمی دونم چه فاکینگ بیماری ایه.....
حق .. واقعا آدم قدر عافیت نمی دونه تا وقتی.....
خیلی ممنونم ^^
همه بیمار ها ان شاالله 

خوب حالا این شد حرف حساب بنده ناقلا :)))

پاسخ:
خدا خیلی سخت آدم رو متوجه می کنه... می دونید😬

بلی بلی :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">