🌤ماهشهر🛫🧳

آسمانی شو که از یک خاک سر بر می کنند بید های سر به زیر و سرو های سربلند

🌤ماهشهر🛫🧳

آسمانی شو که از یک خاک سر بر می کنند بید های سر به زیر و سرو های سربلند

پیوندهای روزانه
۲۷
فروردين ۰۲

از آدمهایی که می رن 

دورهاشونو می زنن

بر می گردن خوشم میاد

از اینجای قضیه خوشم میاد که خودشونم می گن ...

می گن بهتر از تو پیدا نکردیم 

من خود دومم رو کشتم تا فراموشت کردم

قلبی که دوستت داشت مرده 

اشک هاتو براش خیرات بده 

شاید روحش شاد شد  :)

موافقین ۲ مخالفین ۱ ۰۲/۰۱/۲۷
ماه زده

نظرات  (۳)

۲۷ فروردين ۰۲ ، ۱۲:۴۷ منتظرالمهدی (عج)

که تو رفتی و دلم ثانیه ای بند نشد !!

پاسخ:
هر چه آیینه به توصیف تو جان کند نشد
آه، تصویر تو هرگز به تو مانند نشد

گفتم از قصه‌ی عشقت گرهی باز کنم
به پریشانی گیسوی تو سوگند نشد

خاطرات تو و دنیای مرا سوزاندند
تا فراموش شود یاد تو هر چند نشد

من دهان باز نکردم که نرنجی از من
مثل زخمی که لبش باز به لبخند نشد

دوستان عاقبت از چاه نجاتم دادند
بلکه چون برده مرا هم بفروشند نشد

آخ چقدر دردناکه وقتی با خودت کنار اومدی بعد جای خالیتو حس می کنن برمیگردن، اونوقته که نمیدونی باید ذوق کنی یا روش بیشتر خاک بریزی صدای دلتو نشنوی...

پاسخ:
اره دقیقا.........
دردناک تر اینه که وقتی اونا دوستمون دارن ما دیگه نداریم
و قلبم از این به درد میاد که قبلا اونم چنین حسی داشته حتما بهم  :)
که من خیلی دوسش داشتم ولی اون نه....

بله همینطوره

پاسخ:
🗿❤🧩

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">