🌤ماهشهر🛫🧳

آسمانی شو که از یک خاک سر بر می کنند بید های سر به زیر و سرو های سربلند

🌤ماهشهر🛫🧳

آسمانی شو که از یک خاک سر بر می کنند بید های سر به زیر و سرو های سربلند

پیوندهای روزانه

یا لَیتَنی کُنتُ تراباً

پنجشنبه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۲، ۰۲:۵۱ ب.ظ

قبلا ها وقتی یکی رو می دیدم که نماز نمی خونه می گفتم یعنی بین من و کسی که نماز نمی خونه فرق نیست؟

اگه کسی روزه نمی گرفت می گفتم یعنی بین من و اونی که نمی گیره فرق نیست؟

اگه کسی بی حجاب بود می گفتم یعنی بین من که چادر سرم می کنم با اون که نمی کنه فرق نیست؟

بعدا فهمیدم چرا فرق هست

فرقش اینه که اونا از من خیلی بهترن

اگه نماز می خونیم 

اگه صدقه می دیم 

اگه پاکیم هنوز 

اگه حجاب داریم

اگه روزه می گیریم.....

ما منت نمی ذاریم سر خدا

خدا منت می ذاره سر ما که نماز بخونیم که ......

که توفیق داشته باشیم

وقتی تک تک این کارا رو دونه دونه بذاری کنار می فهمی این تو نبودی که خوب بودی

خدا بود که تو شرایطی قرارت نداد که بد بشی 

همه ی ما فرعونیم 

فقط مصرمون کوچیکه........

منی که اشک توبم خشک نشده همون گناه رو تکرار می کنم... بدترشو حتی.....

چند روزه با تموم وجود حس می کنم خالی بودن پروندم رو

همه ی نماز هام عیب داشت

همه ی روزه هام 

همه ی حرفام

همه ی دعاهام

همه ی توبه هام

همه ی شکرگزاری هام

هیچی ندارم تو این پرونده ی کوفتیم

هیچی! 

خیلی سخته کل زندگیت مثل یه ملحفه ی نجس مچاله از آسمون پرت شه تو صورتت 

خدایا اگه توفیق تو نباشه من کرم تن قورباغه ی مرده ی کف باتلاق هم نیستم.....

ولی این شرمندگی رو بیشتر دوست دارم از اون سرافرازی 

در محضر خدا اصلا

شرمندگی این است که شرمنده نباشی

متاسفم که وبلاگم و خودم اتوکشیده نیستیم

متاسفم که هستم

متاسفم که حجم آرشیو بیان و ذخیره ی اکسیژن کره ی زمین رو اشغال کردم

متاسفم که دوست بهتری نیستم براتون 

بدبختی می دونید کجاست؟

دنیا حیاط خلوت نداره از دست خدا

متاسفم که مجبوری هنوز نگاهم کنی

متاسفم

متاسفم ...........

چرا کار هایی رو انجام می دم که خودم دلم نمی خواد؟

مطمئنم که خودم نمی خوام ...چرا؟

چرا؟؟

کدوم دیوانه ای جام زهری رو سر می کشه هرشب که خودش هم می دونه 

که خودش هم نمی خواد؟

کدوم دیوانه ای؟

 

 

+ چند وقت پیش داشتم یه بیانی بزرگ تر از خودم رو پند می دادم... بگیرید همون نهی از منکر... گفت منم هم سن تو بودم همینا رو می گفتم. همسن من که بشی تو هم کارای منو انجام می دی.....گفتم می دونم. دنیا نشونم داده که ممکنه این اتفاق بیوفته. اما بذار تا هنوز اینطوری نشدم بهت بگم راه درست چیه. هرچند می دونم فاصله ی خودم تا راه غلط یه قدم بیشتر نیست.

ما که آخرش خودمون می دونیم چه خبره.... ما که آخرش می دونیم چی کار کردیم ..... ولی راه درست رو بگیم به هم .... گیرم آلوده باشیم ولی بدونیم دست کم حق کدوم طرفه .

  • هیپنو تیک !

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">