🌤ماهشهر🛫🧳

آسمانی شو که از یک خاک سر بر می کنند بید های سر به زیر و سرو های سربلند

🌤ماهشهر🛫🧳

آسمانی شو که از یک خاک سر بر می کنند بید های سر به زیر و سرو های سربلند

پیوندهای روزانه
۲۱
خرداد ۰۲

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۰۲/۰۳/۲۱
ماه زده

نظرات  (۳)

اون موقع که شهید شد من دبیرستان بودم... و بعدش رشته فیزیک قبول شدم اما نتونستم به سرانجام برسونمش و انصراف دادم...

پاسخ:
فدای سرتون 
منم  فکر کنم دبستان بودم
آره 
این بچه از من کوچیکتره  :)

این اقاپسر اگر با ارمیتا ازدواج کنن، زوج جالبی می‌شن.

پاسخ:
آره اتفاقا همسن هم هستن
چرا پروفایلتون رو برداشتید؟

به این فکر میکنم که اگه اطرافیان آرمیتا و علیرضا هم فانتزی‌های آقا/خانم رازی رو داشته باشن و هی این رو بهشون تلقین کنن چی 

گناه دارن طفلکا 

زیر ذره بین بودن خوب نیست...

 

 

پاسخ:
راست می گی 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">