🌤ماهشهر🛫🧳

آسمانی شو که از یک خاک سر بر می کنند بید های سر به زیر و سرو های سربلند

🌤ماهشهر🛫🧳

آسمانی شو که از یک خاک سر بر می کنند بید های سر به زیر و سرو های سربلند

پیوندهای روزانه
۲۶
خرداد ۰۲

سوال آخر شب من از مامانم :

 

مامان زی زی گولو دختر بود یا پسر ؟

 

 

+بچه ها جدی دختر بود یا پسر؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۳/۲۶
ماه زده

نظرات  (۷)

۲۶ خرداد ۰۲ ، ۰۱:۰۴ علی باقری کاکشی

سوال این بپرسید:

اولین بار ماست از کجا آوردن زدن به شیر ماست درست شد ؟؟

این ورژن جدید سوال اول مرغ بود یا تخم مرغ است

پاسخ:
اوه مای گاد
درگیر شدم آقای باقری 
تا صبح خوابم نمی بره ×~×
۲۶ خرداد ۰۲ ، ۰۱:۱۸ میم مثل حنانه

ب نظرم پسر بود. نمی‌دونم چرا ولی حس میکنم پسر بود.

دلم براش تنگ شد. هعی :`)گوگولم...

پاسخ:
آخیییی  :(
بچم پسر بود؟
منم دلم براش تنگ شده 
۲۶ خرداد ۰۲ ، ۰۱:۴۳ علی باقری کاکشی

عروسک گردان و صدا پیشه زی زی گولو : زی‌زی‌گولو موجودی بود که جنسیت نداشت. حتی معلوم نبود بچه است یا بزرگ. اما صدایش باید به قیافه‌اش می‌خورد. حتی یادم هست در یکی از قسمت‌ها، آقای میرکیانی آمده بود تا به‌عنوان بازیگر مهمان در کار بازی کند. وقتی می‌خواست با زی‌زی‌گولو ارتباط برقرار کند، اول به او گفت دختر خانم و بعد خانم برومند توضیح داد او دختر نیست. بعد گفت آقا پسر و خانم برومند توضیح داد پسر هم نیست! زی‌زی‌گولو شخصیتی جادویی و عاقل بود.

پاسخ:
شخصیت جادویی و عاقل 
چه قشنگ:)
۲۶ خرداد ۰۲ ، ۰۲:۰۰ ریآن ‌‌‌‌‌‌ ‌

مال چه دهه ای هست من ندیدمش ولی زیاد ازش شنیدم 

پاسخ:
مال دهه هفتاده 
ببینش قشنگه
jamejamonline.ir/fa/news/1152634/
پاسخ:
آخی :(
الهی
۲۶ خرداد ۰۲ ، ۰۷:۴۵ محسن رحمانی

سلام

فک کنم دختر بود.

پاسخ:
سلام
چون صورتیه می گید ؟ XD
۲۶ خرداد ۰۲ ، ۰۸:۳۷ محسن رحمانی

نه با توجه به صداش گفتم.

پاسخ:
اهان

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">