🌤ماهشهر🛫🧳

آسمانی شو که از یک خاک سر بر می کنند بید های سر به زیر و سرو های سربلند

🌤ماهشهر🛫🧳

آسمانی شو که از یک خاک سر بر می کنند بید های سر به زیر و سرو های سربلند

پیوندهای روزانه

پروانه ی عارفه ی ما شعبه ی دیگری ندارد

دوشنبه, ۲۹ خرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۳۰ ب.ظ

دوستان عزیز من که وبلاگ خانم پروانه رو دنبال می کردید 

ایشون وبلاگشون رو حذف کردن 

و فرد دیگه ای با انگیزه های نا مشخص به جای ایشون وبلاگ زده و فعالیت می کنه جاهای دیگه 

ایشون به من و چند وبلاگ دیگه اعلام کردن که اون فرد هویتش تقلبیه 

کامنت ها و وبلاگش رو جدی نگیرید 

و استدعا دارم این مطلب رو شما هم تو وبلاگ هاتون دست به دست بشه تا هویت این خانم محترم و عزیز بیان مورد آسیب قرار نگیره

  • هیپنو تیک !

نظرات (۲)

  • زری シ‌‌‌
  • واسه همینه وبارو نباید حذف کرد . صرفا باید صفحه سفید گذاشت .

    پاسخ:
    اوهوم
    شاگرد خیاط و فهیمه هم تقلید شدن ://

    گفت شعر دزدی دیده بودم

    شاعر دزدی ندیده بودم

    از یک دامنه ای استفاده می کنید بکنید

    هویت شخص رو تقلید نکنید 

    یا لااقل این کار رو با حوصله انجام بدید

    پاسخ:
    به خدا ما تو اداره ی هویت خودمونم موندیم
    بقیه میان هویت بقیه رو هم گردن می گیرن؟؟
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">