🌤ماهشهر🛫🧳

آسمانی شو که از یک خاک سر بر می کنند بید های سر به زیر و سرو های سربلند

🌤ماهشهر🛫🧳

آسمانی شو که از یک خاک سر بر می کنند بید های سر به زیر و سرو های سربلند

پیوندهای روزانه
۰۴
تیر ۰۲

🔹 در مواردی که دنیا 

بـرای آخـرت مزاحمـت ایجاد 
مـی‌کند، اگر دنیا را انـتـخـاب 
کردید از هر دو باز می‌مانید. 

 

آیت‌الله حق شناس (ره) 

 

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۰۲/۰۴/۰۴
ماه زده

نظرات  (۶)

۰۴ تیر ۰۲ ، ۱۲:۵۹ یاسمن گلی :)

اونایی که دل میشکنن پس نه دنیا رو دارن نه آخرت؟

پاسخ:
معلومه که ندارن
تا وقتی حق الناس به گردن آدما باشه انگار که از همه ی خیر ها فقط سراب می بینن 
ولی بعضی ها اینقد مغرورن که نمی فهمن فکر خوشبختی شون سرابه
اینو فقط روزی می فهمن که تشنه رها بشن 
و هرچی برن 
دیگه هیچوقت به هیچ ساحلی نرسن ....... :) 

اومدم بگم انتخابی وجود نداره همش... ولی خب ولش. الحمدلله علی کل حال 

پاسخ:
حرف تو هم درسته 
ولی این اون نیست 


۰۴ تیر ۰۲ ، ۱۳:۱۷ محسن رحمانی

سلام 

فک کنم منظور فروختن دنیا به آخرت باشه .

پاسخ:
بله 
ولی تناقضی با صحبت من و یاسمن نداره 

+سلام ^^

متأسفانه الانه خیلیها آخرتشونو به دنیا می فروشن.

اصلا آخرت کدومه؟

خدا کجاست؟

هعی

پاسخ:
اوهوم
حتی خود من 
حتی خود من
حتی خود من

امیدوارم حداقل بتونم بازم ببینم دنیا رو چیا شامل میشه، اخرت رو چیا... 

ولی جمله ش جذاب بود 

پاسخ:
اوهوم
۰۵ تیر ۰۲ ، ۰۴:۱۲ مسلمانِ یاغی ...

حتی خودِ من...

پاسخ:
سلام :}

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">