🌤ماهشهر🛫🧳

آسمانی شو که از یک خاک سر بر می کنند بید های سر به زیر و سرو های سربلند

🌤ماهشهر🛫🧳

آسمانی شو که از یک خاک سر بر می کنند بید های سر به زیر و سرو های سربلند

پیوندهای روزانه
۱۶
مرداد ۰۲

به امام رضا توهین کرده مشکل روانی داشته
با ماشین زده مامور رو شهید کرده مشکل روانی داشته
خانم محجبه رو زده مشکل روانی داشته
تو هیئت رقصیده مشکل روانی داشته

اونوقت ما میگیم یه سریا روانین میگن نه خیر ما قشر فرهیخته ای هستیم

 

🗣حاجی دموکرات

 

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۰۲/۰۵/۱۶
ماه زده

نظرات  (۱۰)

۱۶ مرداد ۰۲ ، ۱۵:۴۸ میم مثل حنانه

به یه مشت روانی سر و کار داریم

پاسخ:
Pain.....
یه سری از حرفاشون حقه ولی...

راست می گن آینه گرد و خاک گرفته
ولی نمیشه با دستمال نجس پاکش کرد 
۱۶ مرداد ۰۲ ، ۱۶:۲۷ مهرداد ‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏

همه با یه چک وا می‌رن، پشتوانه اعتقادی و فکری ندارن، مرد توشون می.

پاسخ:
اگه مرد توشون بود زناشون رو با موهای باز.....

سلام وقتتون بخیر/ عذر خواهی میکنم /مایل به تبادل دنبال کردن هستید؟

ممنون میشم همکاری کنید برای حمایت از من و دیده شدنم♥

پاسخ:
سلام آقای همتی 
بله حتما 

میک دراپ

 😂😂😂

پاسخ:
ساختن قطره ؟
ریسک نمی کنم معنیشو ببینم 
خودت  بگو دنیا...


نه نگو 
گرفتم چی شد ...

میک واتر =)

:)))

نه ماهی،

فکر کن یه خواننده روی استیجه، 

بعد میکروفوشونشو میندازه

Mic drop

بنظرت چرا اینکارو میکنه؟

چونکه جمعیت روبه روش تحت تاثیرش قرار دادنو خودش دیگه نمیخونه  و این جمعیته که میخونه

 

اصن یه اصطلاحه متل همون "مهر خاموشی زدن" یا"نکبیر" خودمون با شدت بیشتر و اثر خفن تر

یعنی انقد حق گفتی من میکروفون انداختم

 

پاسخ:
لعنتی =)
عرق شرم بر پیشانی ام نشست....... =))))))


مرسی که چیز جدید یادم دادی :)))))




برم تو افق تا اطلاعات ثانوی محو شم 🙂🙂😂😂😂😂😂😂😂😑🥽



ارادت دارم ❤ :}

ولی خدا نکشتت(حفظت کنه

نصفه شبی روانمو شاد کردی دختر😂🕊️

شاد باشی همش❤️🐌🌺

پاسخ:
روان خودمم شاد شد  :"
چه برداشتی بود من کردم ؟ 😐😐
شت 😐😑😑😂😂🤦🏻‍♀️

من یه بار دیگه کامنتو خوندم شادروان شم دوباره و بخش ذهن منحرفم برداشت دیگه ای کرد

گفتم چرا اخه انگلیسیشو ننوشتم😪😪

نِح نِح

لحنتم با نمک بود اصلا دیگه ی وضی :))))) 

 

ما همه خودی ایم😜😜😚😎😎

 

پاسخ:
اوه....
بازم ابعاد جدیدی از حرفم کشف شد ؟

ببین دنیا اصلا ولش کن :)))))
اصلا یه حال کثافطیم  :))))

ماوچ ماوچ😘😘😘😘😘😘😘

 

پاسخ:
بوس بهت ^^
۱۷ مرداد ۰۲ ، ۱۱:۲۰ اقای ‌ میم

این خوب بود:)

پاسخ:
:))))

باشه :)))))

 

💚🌺😎❤️

پاسخ:
فدات

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">