🌤ماهشهر🛫🧳

آسمانی شو که از یک خاک سر بر می کنند بید های سر به زیر و سرو های سربلند

🌤ماهشهر🛫🧳

آسمانی شو که از یک خاک سر بر می کنند بید های سر به زیر و سرو های سربلند

پیوندهای روزانه
۳۱
شهریور ۰۲

فردا اول مهر است 

روز اول پائیز 

 

همیشه توی دلم به آدم هایی که تنها می رفتند کافی شاپ یا رستوران یا سینما و اینجور جاها می خندیدم

می گفتم چه دلیلی دارد آدم تنها برود کافی شاپ

برای خودش یک آمریکانو سفارش بدهد 

به قاب های کلاسیک دیوار نگاه کند 

و بعد حساب کند و برود...

 

فردا روز اول پائیز است 

و هیچکس خانه نیست

برخلاف همه ی سال ها امسال اولین روز پائیز هیچ کاری ندارم

می خواهم فردا صبح برای خودم تنها،  لباس های جدید پائیزی ام را بپوشم 

و قدم بزنم

به عابر هایی که دارند می روند سر کار یا زندگی شان نگاه کنم

با درخت ها سلفی بگیرم 

و بعد هم بروم کافه 

برای خودم یک شیک نوتلا بخرم

و تا آخرش را با افتخار پشت میز یک نفره بخورم

فکرش را هم نمی کنم که مثل همیشه قوه ی ترک سفارش بدهم

اولین روز اعتدال پائیزی با تلخی نمی خواهم شروع بشود 

 

 

پائیز همگی به شادی و سلامتی 

و اتفاق های نارنجی.. زرد و..... و قرمز ×_× :)))) ❤🧡💛🍁🍂☕🍬🍫💛🧡❤

 

 

 

+ ورود غرور آفرین پائیز را به یاسمنم و سایر پرنس ها و پرنسس های پائیزی تبریک می گویم 🍂☕🍬

موافقین ۶ مخالفین ۱ ۰۲/۰۶/۳۱
ماه زده

نظرات  (۱۱)

به به

چه کار خوبی می کنی.

من خیلی ازین کارا کردم.

تنهایی رفتم کافی شاپ.

تنهایی رفتم سفر، حتی سوییت موقت گرفتم، خودم بودم و خودم.

من خیلی با خودم تنهایی زندگی کردم😊😍

خوش باش و لذت ببر از رها بودنت.

از آزادگیت.

از استقلالت.❤️

پاسخ:
شما چرا تنها پروانه ی خانوم ؟


+ مسافرت تهنائی.....
باحاله :))) 

تنهایی خیلی وقتا لازمه.

حتی اگه خانم خونه باشی یا مادر سه تا پسر😊

پاسخ:
بعله ...
گطعاً 😎😃🤝❤❤🧡🧡🧡💛💛💛

گاهی وقتا مسافرت تنهایی خیلی حال میده.

مخصوصاً سفر زیارتی.

راحت عشق و حال می کنی..😍

پاسخ:
این درجه از عرفان برای من قفله هنوز 
خوش به حالتون که می تونید و بهتون خوش می گذره 🥺🥺😍😍😍

تنهایی که اصلا حال نمیده 

پاسخ:
عوضش فقط باید مال خودت رو حساب کنی 😂😂
۳۱ شهریور ۰۲ ، ۲۰:۰۷ محسن رحمانی

سلام 

پاییزتون قشنگ 🍂🍁

نوچ نوچ میخواین کلاس درس رو بپیچونید ؟ من اگه به مدیر بخشتون نگفتم :دی 

هوا سرد شده اصفهان؟

 

 

پاسخ:
سلام

آره سرده 
یهویی اینقد سرد شد
نمد چرا 


اهم اهم 
مفتخرم که...
چند سالیه مدرسه نمی رم 😎😂😂
۳۱ شهریور ۰۲ ، ۲۰:۱۲ محسن رحمانی

نمد؟ من که نگفتم نمد؟🤔

خیر منظورم کلاس دانشگاست 😑

:دی 

پاسخ:
نمد مخفف نمی دونمه   :)))

عهیییییی -___-

اشک و کف و خون .

پاسخ:
آن کس که مرا فهمید زری بود... زری بود... :)))

قشنگیش به اینه دن نفره بری و دنگت رو بندازی گردن دیگری:) 

پاسخ:
دنگشون رو نندازن گردنمون 
دنگمون ...پیشکش:))))
۳۱ شهریور ۰۲ ، ۲۰:۲۲ مهرداد ‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏

با اینکه متولد بهارم لیکن پاییز را دوست دارم.

پاسخ:
چه ماهی 
چه روزی 
چه سالی 
چه قرنی 
تو چه کشوری 
تو چه قاره ای 
کدوم سیاره 
کدوم منظومه 
کدوم کهکشان متولد شدید آقای کهکشان آبی؟؟
۳۱ شهریور ۰۲ ، ۲۰:۴۰ مهرداد ‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏

I don't know

I'm lost.

فقط می‌دونم  آندرومدا همسایه ما بود.🥲

پاسخ:
پس باید یه دخترِ همسایه براتون پیدا کنم آقای مهرداد :))) ^_^
۰۲ مهر ۰۲ ، ۱۵:۰۹ یاسمن گلی :)

مرسی عشقممممم😍😍😍😍

پاسخ:
قربونت برم من :)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">