🌤ماهشهر🛫🧳

آسمانی شو که از یک خاک سر بر می کنند بید های سر به زیر و سرو های سربلند

🌤ماهشهر🛫🧳

آسمانی شو که از یک خاک سر بر می کنند بید های سر به زیر و سرو های سربلند

پیوندهای روزانه
۲۸
آذر ۰۲

آرزو می کنم کلی بار دیگه بیای دانشگاهمون و بتونم ببینمت 

آرزو می کنم دفعه ی بعدی که اومدی از سلف پیتزا بخریم 

 

بچه ها شما هم آرزو کنید 

 

 

پانوشته : 

قول می دم اگه آرزوم برآورده شد اینجا بنویسم تا با هم خوشحال شیم 😃❤

موافقین ۴ مخالفین ۳ ۰۲/۰۹/۲۸
ماه زده

نظرات  (۳)

آرزوی خاصی ندارم.

پاسخ:
بسوزه پدر بی آرزویی 🥲🧸❤

به نظرت اگه می تونستیم برگردیم عقب...مثلا ده سال عقب تر....بهتر زندگی می کردیم؟

پاسخ:
فکر نمی کنم
بعدم ما تو هر زمان بهترین کاری که تجربه و فکر و توانمون اجازه می داده رو انجام می دادیم
تقصیر ما نیست که اینطوری شد ....
دست کم خیلی تقصیر ما نیست

پس چرا بعدش پشیمون میشیم...؟

پاسخ:
من تا حالا از کارایی که کردم اگه حق الله‌ یا حق الناس ضایع نکرده باشم پشیمون نیستم از هیچکدوم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">