🌤ماهشهر🛫🧳

آسمانی شو که از یک خاک سر بر می کنند بید های سر به زیر و سرو های سربلند

🌤ماهشهر🛫🧳

آسمانی شو که از یک خاک سر بر می کنند بید های سر به زیر و سرو های سربلند

پیوندهای روزانه
۲۹
آذر ۰۲

وضعیت در حال حاضر :

 

 

اونایی که ۱۲ بار با صبر و حوصله بهشون گفتم نه دارن پاشنه ی در رو از جا در میارن 

 

اونی که دوستش دارم کاملا و مطلقا و به طور صد درصدی فراموشم کرده 

 

نکته ی جالب ماجرا اینجاست که اونم تا قبل اینکه دوسش داشته باشم مثل اونا بود !

 

 

یو ها ها ها ها

این شرایط برای گرگ بیابون و ماهی فایتر و گل گوشت خوار رقم نخوره....‌‌

موافقین ۲ مخالفین ۱ ۰۲/۰۹/۲۹
ماه زده

نظرات  (۱۱)

۲۹ آذر ۰۲ ، ۲۳:۱۶ اقای ‌ میم

ان شاء الله با اونی ازدواج کنید که خوشبخت میشید

پاسخ:
سلام آقای میم
خیلی ممنون 
ان شاالله شما هم با خانم میم خوشبخت بشید 😁😁😎
۲۹ آذر ۰۲ ، ۲۳:۳۲ .. ــاوقــ ـــاتـــ ..

اینطوری که میشه فیلم هندی 😂

پاسخ:
فیلم هندی نسبت به زندگی من یه رئالیسم افراطیه😂😂

مگه دوسش نداری؟ 

چرا بهش اجازه انتخاب نمیدی؟

فک کن همین امشب بیاد. 

واقعا به نظرت تو زئدگی باهاش احساس خوبی خواهی داشت...؟ بعد از این همه اتفاق؟

 

+ خوشحالیت رو مثل من لنگ ازدواج نذار...

پاسخ:
جمله ی دومت رو دوست ندارم
بوی قضاوت می ده 
و این در حالیه که تو هیچی از ماجرا نمی دونی !
وگرنه خودم بعد این همه سال متوجه این قضیه هستم که آویزون کسی نباشم 
و ممنون که بازم گوشزد کردی!



نه شما خوشحالیت لنگ ازدواجه و نه من 
این فقط یه فریم از زندگی ماست

حواست باشد به این روزهایی که دیگر برنمی گردد...

پاسخ:
خیلی خوشحالم که این روزا دیگه بر نمی گرده 
جدی می گم 😃
۳۰ آذر ۰۲ ، ۰۰:۰۱ منتظرالمهدی (عج)

اگه مثل اونا بود چرا قبول نکردید 

پاسخ:
چی مثل اونا بود ؟ 
خب قبول کردم ولی آدما عوض می شن
۳۰ آذر ۰۲ ، ۰۶:۱۷ منتظرالمهدی (عج)

منظورم اینکه میگین اونی که دوستش دارم قبلاً مثل اونا بود یعنی خاطره خواه بوده اومده خواستگاری 

پاسخ:
بله بله وحیده ی عزیزم
اونم اومد 
اما یه بحث هایی بود بین خانواده ها 
۳۰ آذر ۰۲ ، ۱۰:۲۷ منتظرالمهدی (عج)

ان شاءالله هر چی خیر باشه آبجی جون 

 

پاسخ:
فدات شم آبجی وحیده جونمم
الهی سلامت و خوشبخت باشی همیشه🥺❤💕🍬
۳۰ آذر ۰۲ ، ۱۵:۳۸ منتظرالمهدی (عج)

ممنون آبجی عزیزم 

پاسخ:
قربونت برم 
۳۰ آذر ۰۲ ، ۱۶:۱۴ منتظرالمهدی (عج)

خدا نکنه سلامت باشی گلم 

پاسخ:
یلدات مبارک عزیزم🍬🍉🌙
۳۰ آذر ۰۲ ، ۲۰:۵۴ منتظرالمهدی (عج)

فدات همچنین عزیزم 

پاسخ:
قربانت

تنها قضاوتی که نسبت بهت داشتم و دارم، همیشه این بوده که چقدر این دختر جلوتر از سن و روزگار و زمانه خودش داره حرکت می کنه...و چه مثال خوبیه از جمع بین مدرنیته و سنت. انقدر عجیب که شاید اغراق نیست اگه بگم مثلش رو ندیدم. 

قدرت رو بدون شعاری ترین جمله ایه که الان دوست ندارم بگم...و نمی گم....ولی تو قدر خودت رو بدون.

خیییییلی کتاب می خونی ولی بیشتر بخون. 

نه اشتباه گفتم. کمتر بخون. ولی کتابای خیلی خوب بخون. و از همین لحظه ها که یه روز توی پیری توی ذهنت بهشون بر می گردی لذت ببر. از همین تنهایی ها. حتی از گریه های گاه و بی گاه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">