🌤ماهشهر🛫🧳

آسمانی شو که از یک خاک سر بر می کنند بید های سر به زیر و سرو های سربلند

🌤ماهشهر🛫🧳

آسمانی شو که از یک خاک سر بر می کنند بید های سر به زیر و سرو های سربلند

پیوندهای روزانه
۳۰
آذر ۰۲

اون دیس لایک هایی که به ۵ تا پست هم اسم قبلیم دادید فاقد اهمیته ❤

 

 

اگه بعضیا از عهده ی اینکه خودشون باشن بر نمیان ، من بر میام :)))

 

پیشنهاد می کنم شما هم سعی کنید ظاهر و باطنتون یکی باشه 

وگرنه اگه آدمی بودم که با هیت های شما کنار می کشیدم الان اینجا نبودم !!!!!!!!

 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۲/۰۹/۳۰
ماه زده

نظرات  (۲)

من به چند تا از پستات دیس لایک دادم.. از رو کینه نیست ماه زده، خیلی از پستاتم لایک کردم.. امیدوارم حال روحی تو هم خوب شه، البته اگه خرابه

منم جز منفی دهندگان بودم 

کامنت بسته بود فقط دیس لایک میشد داد 

منم رو راستم مستقیم میگم نظرم به این قضیه منفیه. که خب می‌تونه نظر بقیه برات فاقد اهمیت باشه یا نباشه. هرکسی نظری داره دیگه به هر حال :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">