🌤ماهشهر🛫🧳

آسمانی شو که از یک خاک سر بر می کنند بید های سر به زیر و سرو های سربلند

🌤ماهشهر🛫🧳

آسمانی شو که از یک خاک سر بر می کنند بید های سر به زیر و سرو های سربلند

پیوندهای روزانه
۳۰
آذر ۰۲

امشب یک دقیقه بیشتر ...........

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۹/۳۰
ماه زده

نظرات  (۸)

کاش امشب بیشتر طول میکشید تا بتونم بیشتر بخوابم و از این زندگی بیشتر دور باشم...

پاسخ:
هوم ..‌ 
خواب مسئله ی خیلی مهمیه پسرآبی
خواب مثل مرگ حقه 
هرکی با هر درد و مشکلی که باشه اجازه داره به طور مساوی و عادلانه مثل دیگران بخوابه

۳۰ آذر ۰۲ ، ۱۴:۱۶ هیپنو تیک

امشب یک دقیقه بیشتر برای کانالم تولید محتوا می کنم.

پاسخ:
آفرین 
چه دختر خوبی 
۲۰ امتیاز
۳۰ آذر ۰۲ ، ۱۵:۴۴ اقای ‌ میم

امشب یک دقیقه بیشتر بیدارم ولی فرداش حسابی میخوابم:)

پاسخ:
حرف حساب....

من فردا ۸ صبح کلاس انقلاب اسلامی دارم.
با شکوووه نیست؟
۳۰ آذر ۰۲ ، ۱۷:۴۷ اقای ‌ میم

جمعه کلاس دارید؟ 

 

پاسخ:
بله 🥲
۳۰ آذر ۰۲ ، ۱۷:۴۹ مهرداد ‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏

ستاره ها رو می‌بینم

پاسخ:
شهرتون ستاره ها پیداست؟

امشب یک دقیقه بیشتر هستم..‌

لک الحمد:)

 

ف

پاسخ:
منطقیه 🗿🪧

ص
۳۰ آذر ۰۲ ، ۲۰:۵۶ یاسمن گلی :)

یلدا ت مبارک

پاسخ:
یلدای تو هم مبارک فرفره ی مهربون
۰۱ دی ۰۲ ، ۰۱:۵۰ مسلمانِ یاغی ...

امشب یک دقیقه بیشتر....

 

فقط همین. جمله کامل کامله. بر خلاف چیزی که توی مدرسه بهمون یاد دادن!

 

پر کردن جای خالی خراب کردن مفهوم جمله است. 


پ.ن: خیلی وقت بود به اینجا سر نزده بودم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">