🌤ماهشهر🛫🧳

آسمانی شو که از یک خاک سر بر می کنند بید های سر به زیر و سرو های سربلند

🌤ماهشهر🛫🧳

آسمانی شو که از یک خاک سر بر می کنند بید های سر به زیر و سرو های سربلند

پیوندهای روزانه
۱۱
فروردين ۰۳

داشتم آهنگ مدادرنگی عبدالرضا هلالی رو گوش می کردم

یاد تو افتادم 

با همه ی آهنگ های این مدلی 

با سلام فرمانده ها که توی وبلاگت کلی ازشون حرف می زدی 

حتی بدون این ها 

حتی بدون این ها بهت فکر می کنم

کجایی؟

می دونم کجایی .....

تا حالا خیلی عوض شدی .... می دونم :))

می دونم به خاطر لباس جدیدت هیچ آجری روی پل برگشت باقی نمونده ....

خبر خوب اینکه منم همونطور شدم که تو همیشه می خواستی باشم !

همونطوری که دلت می خواست اگه برگشتی جواب ندم

همونطور که دلت می خواست مغرور باشم

همونطوری ......

 

من احساس می کنم که تو خیلی ناراحتی 

یادت میاد گفتم قلبم شکسته ، گفتی قلب تو دیگه نمی شکنه ؟

گفتی اینقد رو آتیش دلت آب ریختی که دلت سنگ شده ؟

نمی دونم

تو یک سال اخیر خیلی به این فکر کردم که شاید تو دلت سنگ شده باشه

ولی نشده 

می دونم که نشده 

 

فقط نمی شد و نمیشه .......

خودت از اول هم گفتی 

منم از اولش می دونستم

 

همه ی ناراحتی های تو تقصیر منه😭😭😭

ببخشید کلمه ی خیلی کوچیکیه برای جبران ناراحتی هایی که بهت دادم

 

می خوام بدونی .... که می دونم دلت برام تنگ شده 

می دونم تو هم بهن فکر می کنی

می دونم دیگه نمی تونی به خاطر لباست برگردی 

می دونم اگه این پست رو ببینی فحشم می دی 

ولی فقط می خوام بگم ..... 

مراقب خودت باش 

و خوشحال باش 

 

نگران من نباش 

 

 

برات کلی آرزوی خوب دارم

امیدوارم خوشبخت زندگی کنی و شهید از دنیا بری و به همه ی آرزوهات برسی 

 

 

این پست رو پین می کنم شاید یه روز رد شدی و اینجا رو دیدی 🤝⚘

 

 

راستی یه چیز دیگه ....

بار آخر ، آخرین پیامت رو دیدم 

۶ و ۵۸ دقیقه ی صبح بود 

اما جواب ندادم

بازم ناراحت نباش 

 

 

 

خداحافظ

 

موافقین ۱ مخالفین ۲ ۰۳/۰۱/۱۱
ماه زده

نظرات  (۱)

فقط اون تیکه که "اینقدر رو آتیش دلت آب ریختی که دلت سنگ شده" ...

💔💔💔😭😭😭 نهههههههه اصن چرا باید چنین چیزی بگهههههه💔😭💔😭

پاسخ:
سلام نفس خانوم
گریه نکن قربون چشمات برم🥺

این .... اینو خودش در مورد خودش می گفت :)))
می گفت یعنی اینقد از چیزایی که دوست داشتم مجبور شدم بگذرم که دیگه برام سخت نیست گذشتن.......

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">