🌤ماهشهر🛫🧳

آسمانی شو که از یک خاک سر بر می کنند بید های سر به زیر و سرو های سربلند

🌤ماهشهر🛫🧳

آسمانی شو که از یک خاک سر بر می کنند بید های سر به زیر و سرو های سربلند

پیوندهای روزانه
۲۸
بهمن ۰۱
چون سرمه می وزی قدمت روی دیده هاست
لطف خط شکسته به شیب کشیده هاست
 
هرکس که روی ماه تو را دیده، دیده است
فرقی که بین دیده و بین شنیده هاست
 
موی تو نیست ریخته بر روی شانه هات
هاشور شاعرانه‌ی شب بر سپیده هاست
 
من یک چنار پیرم و هر شاخه ای ز من
دستی به التماس به سمت پریده هاست
 
از عشق او بترس غزل مجلسش نرو
امروز میهمانی یوسف ندیده هاست

حامد عسگری 
موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۱/۱۱/۲۸
ماه زده

نظرات  (۷)

سعدی چو جورش می بری دنبال او دیگر نرو

ای بی بصر من می روم؟ او می کشد قلاب را

پاسخ:
سلاممم😍
خوش اومدین 

در رفتن جان از بدن، گویند هر نوعی سخن 
من خود به چشم خویشتن، دیدم که جانم می رود...... :(

سلکشن شعرهای وبلاگت>>>>>>>>>>>

پاسخ:
لطف دارید فاطمه خانوم :((🎈❤🌈🌻

خبببب پس کارشناسی ای هنوز!

من کودکان استثنائی میخونم

آخییییی! خیلی ممکن بود که بیام اصفهان واسه ی ارشد ولی الان دانشگاه تهرانم

خیلی خوشحالم یه روانشناسی خوان دیگه پیدا کردم!*________*

پاسخ:
بله
چه عالی 
مامان من هم کودکان با نیاز های ویژه خوندن 
موفق باشید ^^❤

سلام سلام 

می بینم که سلیقه شعریتون روووووز به روووووز داره به من نزدیک تر میشه. به به . به به 

پاسخ:
سلام سلام 
سلام
😂😂😂😂

واااای روانشناسی میخونی؟ من می‌خوام تغییر رشته بدم به روانشناسی، می‌خوام کنکور ارشد بدم :( ولی نمیرسم بخونم

 

پاسخ:
اوهوم^^❤🎈
شما رشتتون چیه ؟ 
ارشد رو آزاد ها راحت تر قبول می کنن 
اگه تاکیدتون رو دولتیه کاریه که شدنیه ولی یه سال باید بخونید منابعش رو .
بعد اگه بخواید کار درمان انجام بدید حتما لیسانستون هم باید روانشناسی یا مشاوره باشه. 

اون قانون دو مقطع روانشناسی رو امسال برداشتن . فقط ارشد بخونم مجوز میدن

پاسخ:
نه نمی دن 
من همین امسال شهریور پرسیدم 
چون اقتصاد می خوندم می خواستم ادامه بدم 
ولی به خاطر همین تغییر رشته دادم


دو مقطع باید روانشناسی باشه 
حالا نمی دونم ارشد و دکترا هم میشه یا نه 

نمیدونم والا. من دو ماه پیش مشاوره رفتم گفتن قانونش برداشته شده. بازم میپرسم. شمام بپرسید

پاسخ:
نمی دونم والا .
شاید ارشد و دکترا رو بخونید بدن 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">