🌤ماهشهر🛫🧳

آسمانی شو که از یک خاک سر بر می کنند بید های سر به زیر و سرو های سربلند

🌤ماهشهر🛫🧳

آسمانی شو که از یک خاک سر بر می کنند بید های سر به زیر و سرو های سربلند

پیوندهای روزانه
۲۸
بهمن ۰۱

سفر بهانه ی دیدار و آشنایی ماست
از این به بعد «سفر» مقصد نهایی ماست

در ابروان من و گیسوان تو گرهی است
گمان مبر که زمان گره گشایی ماست

خراب تر ز من و بهتر از تو بسیار است
همین بهانه ی آغاز بی وفایی ماست

زمانه غیر زبان قفس نمی داند
بمان که پَر نزدن حیله ی رهایی ماست

به روز وصل چه دل بسته ای؟ که مثل دو خط
به هم رسیدن ما نقطه ی جدایی ماست.........

 

 

 

فاضل نظری 

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۰۱/۱۱/۲۸
ماه زده

نظرات  (۴)

آخ آخ فاضل نظری....

پاسخ:
:)))) 💕💌

دقیقا وصف الحال من

خراب تر از من و خوبتر از تو 

‌‌‌‌..‌

شعر مثل وحی می مونه

درود بر ماهزده

به عوض جبران

فیلم انجمن شاعران مرده رو پیشنهاد می کنم ببینید

و اگر دیده اید قبلا 

پچ آدامز 

رابین ویلیامز رو دوست دارین؟

پاسخ:
:))

دقیقا شعر مثل وحی می مونه .

بله دیدم 
اونم دیدم
خانم داوت فایر رو دیدید ازش؟ فوق العادست 
بله خیلی

خب بدهکار شدم که بازم

پاسخ:
نه 
روز عیدی بابت حق گفتن از کسی چیزی نمی گیریم ×_×

دستت طلا 

پس من یه موز برمیدارم

پاسخ:
بردار داوش 
واسه رفیقاتم ببر 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">