🌤ماهشهر🛫🧳

آسمانی شو که از یک خاک سر بر می کنند بید های سر به زیر و سرو های سربلند

🌤ماهشهر🛫🧳

آسمانی شو که از یک خاک سر بر می کنند بید های سر به زیر و سرو های سربلند

پیوندهای روزانه
۱۱
اسفند ۰۱

نباید یادتون بره که عاقل بشید اما سنگدل نه.

 

نباید حواستون نباشه که سنگتون به کدوم شیشه برخورد می کنه :)).

نباید به شیشه ی دل کسی که تقریبا پودر شده دوباره سنگ بزنید. 

نباید فکر کنید چون همه چی می گذره می تونید راحت غیب شید چون خدا شاهده که راحت نمی گذره :) 

نباید روح کسی رو با بلاتکلیفی هاتون رنده کنید. 

نباید وقتی بهش پیام می دم سرد جوابم رو بده تا به اون که باهاش بهم خیانت کرده خیانت نکنه :( 

نباید یه آدم دائم الانتظار باشید. (مثل من نباشید) 

نباید یادتون بره که در کتاب مقدس آدم برفی ها فقط یک جمله وجود دارد :"به گرمای محبت کسی دلگرم نشو ."

نباید این قدر مغرور باشید که وقتی می فهمید اشتباه کردید برگردید بگید اسم دخترم رو از روی تو انتخاب می کنم که تو زندگیم باشی. اون اسم بخوره تو سر من.

نباید وقتی می گید: " زندگی ای که تو توش باشی ، خوشبختی واسه یه لحظشه..." بعدش برید با یکی ۹ سال بزرگتر از من.

نباید بهم نگید که مگه اون چی داشت که من نداشتم.

نباید فراموشتون بشه که ماه زده بدجور بدشانس بود و ستاره ی کوفتیش تو هیچ برجی از کره ی سماوی نبود.

نباید فکر کنید با یک گوشه رفتن و فقط گریه کردن مشکلتون حل میشه.

نباید فکر کنید که........ (گریه ی حضار) .

نباید فکر کنید هرکاری باهام بکنید دل می کنم. چون من یه آدامس خرسی ام و فقط وقتی دل می کنم که روم بنزین بریزید تا حل شم :))) 

نباید فکر کنید اینا رو از جایی دزدیدم چون همشو خودم نوشتم:)) 

نباید اگه نبودم فکر کنید اتفاق بدی افتاده . چون ته تهش مرگه و مرگ هم برای ما ناز می کنه . فلذا کنسله. 

نباید یادتون بره دوستتون دارم و براتون دعا می کنم.

نباید برام دعا نکنید. 

نباید فکر کنید ازتون تشکر نمی کنم که وبلاگ همیشه غمگین منو دنبال می کردید. شما بهترین فالور های دنیائید.  من عاشقتونم که با اینکه هیچوقت حال خوب بهتون ندادم ولی بازم موندید پای وبلاگم. 

منو ببخشید اگه جایی قولی دادم و عمل نکردم بهش . حلال کنید واقعا . 

اگه حرف سیاسی ای زدم که مخالف عقیدتون بود ولی تحمل کردید ببخشید. همه انسانیم و سیاست هر نوعیش که باشه در نهایت یه دروغ بزرگه.

۱۳ اسفندتون مبارک. عیدتون ، روزتون، تولدتون!

 

 

 

نباید فکر کنید این پست برای خداحافظیه چون رفتن های واقعی خداحافظی ندارن :) 

 

 

 

 

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۰۱/۱۲/۱۱
ماه زده