🌤ماهشهر🛫🧳

آسمانی شو که از یک خاک سر بر می کنند بید های سر به زیر و سرو های سربلند

🌤ماهشهر🛫🧳

آسمانی شو که از یک خاک سر بر می کنند بید های سر به زیر و سرو های سربلند

پیوندهای روزانه

بیاید ریا کنیم

چهارشنبه, ۲۳ فروردين ۱۴۰۲، ۱۱:۵۸ ب.ظ

برای اینکه ببینیم هنوزم مهربونی هست ،

آخرین کار خوبی که کردید رو بنویسید.

 

 

+ در های ناشناس به روی همه گشوده است.

  • ماه زده

نظرات  (۱۰)

یادم نمیاد .

پاسخ:
فکر کن یادت میاد.
(بخواب خوابت میاد)

داداشم رو بابت تصرف چای ، شیرقهوه و تی تاپ کاکائوئیم حلال کردم.....

پاسخ:
مهربانی هست‌... ایمان هست.....

خودت چی..؟((:

پاسخ:
مامانم صدام کرد به جای بله گفتم جان :)))

شما چی؟

قشنگه(((':

من فکر کنم وقتی که امشب آبجی کوچیکه عصبانیم کرد و همینجور محکم منو میزد و من برای اینکه جلوی خودمو بگیرم ی وقت نزنمش، خودمو زدم... و به طرز عجیبی هنوز دستم درد میکنه🤦🏻‍♀️

پاسخ:
خدای من..........
مهربون :"

:')))♡

پاسخ:
🍓💕💜🎬 (:

شت واقعا یادم نیومد

الانم که یادم اومد نمیدونم کار خوب حساب میشه یا ن:|

پاسخ:
بگو 
شاید بشه 
هرگز بعید نیست 

امممم به ماهی‌ها غذا دادم، ذوق کردن : )

الآنم می‌خوام آبشون رو عوض کنم.

 

 

 

 

پاسخ:
اوخی

اوکی چون خاهرم میخاست بخابه برقو خاموش کردم :)))

پاسخ:
معلومه که خوبه :)

آخریش همین الان به وقوع پیوست؛ لبخند به روی ماه پدر و مادر و همسر و فرزند :)) حسن خلق

پاسخ:
خدا حفظتون کنه :)

آخرین کار خوبی که کردم....

واااای چرا هیچی یادم نیست؟

آها شب بود خیابونها خلوت بود یعنی خالی بود 

کسی نبود ازش مسیر رو بپرسم

همینجوری شیب زمین رو گرفتم یکی دوکیلومتر رفتم تا رسیدم میدون انقلاب

کار خوبی بید؟

پاسخ:
بید بید 
بهترین کار ممکن بید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">