🌤ماهشهر🛫🧳

آسمانی شو که از یک خاک سر بر می کنند بید های سر به زیر و سرو های سربلند

🌤ماهشهر🛫🧳

آسمانی شو که از یک خاک سر بر می کنند بید های سر به زیر و سرو های سربلند

پیوندهای روزانه
۲۹
تیر ۰۲

دلم می خواد یه شب وقتی خوابیدی بیام نگاهت کنم

البته اگه خوابیدی 

۲روز تو هفته شیفت شبی 

۲ روز از ۴ صبح باید بری 

۳ روز می تونی شب ها واقعا بخوابی 

 

یه فیلم بود 

حس ششم

دکتر مالکوم به پسربچه هه گفت همسرم به حرفم گوش نمی ده . چطوری باهاش حرف بزنم؟

گفت وقتی خوابه باهاش حرف بزن. اینطوری بیشتر می شنوه 

 

 تو سرزمین بیداری هیچ حرفی بین ما نمونده 

نذاشتی هیچی بینمون بمونه 

نه عشق نه احترام نه اعتماد .......

می گم شاید تو سرزمین رویاها با هم حرف داشته باشیم . مگه نه ؟

 

چند روزه دلم برات تنگ شده 

اما نمی خوام باهات حرف بزنم 

چون هیچ حرفی بینمون نمونده 

چون نمی دونم بعد سلام باید چی بگم

 

مثل آهنگ مورد علاقت که از بس بهش گوش کردی مغزت خودکار متنش رو ایگنور می کنه...

 

من بهت فکر نمی کنم

 

من هیچ عکسی ازت ندارم

هرچی به مغزم فشار میارم یادم نمیاد چطوری حرف می زدی

به شنیدن اسمت حسی ندارم

بعضی روز ها واقعا یادم نیست که وجود داری 

وقتی به خاطره هایی که داشتیم فکر می کنم حس می کنم اونا مال من نیستن . مال یه نفر دیگه اند 

حس نمی کنم هیچوقت بهت نزدیک بودم

حس نمی کنم هیچوقت می شناختمت 

انگار ۵ سال پیش رفتم تو کما 

حالا می فهمم آدمای دور و برم یه ربطی باید بهم داشته باشن

ولی نمی دونم چه ربطی 

می دونم که تو رو قبلا می شناختم و سال ها بین ما یه چیزی بوده 

ولی هرچی سعی می کنم یادم نمیاد که تو کی بودی و دقیقا چی بین ما بود 

 

با این حال حس می کنم قلبم تو رو می شناسه 

می دونی چی می گم؟ 

می دونی من... زندگیم خیلی خوبه 

خانواده دارم ، دوست دارم ، الان تابستونه فصل مورد علاقم ، ۶۵ هزار تومن تو کارتم پول هست ، می تونم نقاشی بکشم ، اینترنت دارم و اجازه دارم روزی یه شکلات بخورم

من واقعا خیلی خوشبختم

من واسه هیچی به تو نیاز ندارم

کلی دوست دارم که باهاشون حرف بزنم

کلی کتاب و فیلم دارم که حوصلم سر نره 

پول هم دارم

از وقتی هم رفتی خوشگل تر شدم

 

با اینکه بابت هیچی بهت نیاز ندارم ولی دلم می خواست بودی 

و فکر می کنم روزی که آدم همه چی داشت ولی بازم یکی رو دوست داشت یعنی واقعا عاشقشه 

 

شاید واسه همینه که عشق خدا به بنده هاش واقعی ترین و  عمیق ترین عشقه.

چون از همه چیز و همه کس بی نیازه وبی بازم عاشق ماست .

 

وقتی یاد حرف هات میوفتم چشمام پر اشک میشه 

من واقعا نمی تونم به کسی توضیح بدم که چرا با اون حرفای معمولی آسیب دیدم

من نمی تونم هیچ جوری ازت انتقام بگیرم

من نمی تونم احساسی که بهم تحمیل کردی رو بهت بفهمونم 

 

من دارممممممم تو آکواریومی که گیرم انداختی خفه می شممممممممم!!!!!!

 

و تو هیچوقت صدای مشت های ملتمسانه ی منو به شیشه ی آکواریوم نمی شنوی 

تو منو با یه پلنگ دم دراز تو یه اتاق عایق صوت انداختی و در رو روم بستی. تا حتی با صدای شکنجه شدن من هم بهت آسیب نرسه .

تو یه قاشق اسید بهم دادی و بعد جلوی دهنم رو گرفتی . من واقعا دوست داشتم اون قاشق اسید رو تف کنم تو صورتت . اگه قورتش بدم معدم می سوزه اگه ندم زبونم. من حتی نمی تونم جیغ بزنم و بگم آخ .

 

من دلم می خواست سرت داد بزنم ازت متنفرم ولی تو هندزفری گذاشتی تو گوشت و صدای آهنگت رو بلند کردی.

تو بهم درد دادی و حتی اجازه ندادی که بگم درد دارم

 

من واقعا دارم خفه می شم

هربار چشمام پر اشک میشه نمی تونم به کسی توضیح بدم که چرا ازت بدم میاد

تو اگه جای من بودی یه روزم خودتو تحمل نمی کردی 

ولی من ۱۰۹۵ روز تحملت کردم

 

من واقعا حالم خوب نمیشه

حتی اگه زجر کشیدنت رو ببینم

اگه جلوی چشمام تقاص پس بدی 

اگه بفهمی اشتباه کردی 

اگه ازت انتقام بگیرم

اگه خشم و تحقیر شدنت رو ببینم

 

من واقعا هیچ جوره آروم نمی شم

چون ضربه ای که به من زدی با شکستن یه پا و برگشت خوردن یه چک جبران نمیشه

 

بعضی اشتباه ها اینقد بزرگن که هیچ تنبیهی براشون مناسب نیست

ترجیه می دی فرد خاطی برای خودش راه بره و زندگی کنه 

چون هیچ تقاصی هم ارزش آسیبی که زده نیست 

 

بعضی وقتا به باد می گم به گوشت برسونه که ازت متنفرم

تو در برابر من از خودت مواظبت می کنی که آسیب هایی که بهم زدی به خودت پس ندم

ولی امیدوارم باد در گوشت جیغ بزنه که ازت متنفرم

امیدوارم صبح که می ری سر کار نسیم صبحگاهی بهت بگه که ازت متنفرم

امیدوارم وقتی دگمه ی کولر رو زدی دریچه ی کولر بهت بگه که ازت متنفرم

امیدوارم کلی آدم دوستت داشته باشن ولی بدونی که من ازت متنفرم

 

واقعا ازت بدم میاد 

ولی دلم برات تنگ شده 

 

من واقعا خداروشکر می کنم که زنده ای 

و فکر می کنم همین برای یه شکر ابدی کافی باشه

زنده باش

سالم باش 

پیش هرکی...فرق نمی کنه

 

 

 

راستی حواسم هست رسیدن محرم کی بود

ولی نخواستم براش پست سرسری بذارم

به همگی تسلیت می گم

 

 

 

 

 

 

 

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۰۲/۰۴/۲۹
ماه زده

نظرات  (۱۰)

خدا بهش رحم کنه.

عوارض این حس تو، 

خدا میدونه چی به سرش میاره.

پاسخ:
آه من دیشب به تنگ آمد دوید از سینه ام
داشت می آمد بسوزاند تو را .... نگذاشتم 

مشکل همینه. وقتی اجازه میدی کسی برات عزیز بشه، میشه جزوی از خودت. نمیشه از چیزی که پاره‌ی تنت میدونی متنفر باشی. حالا هرچقدرم بهت رنج بده و حق داشته باشی که ازش متنفر باشی.

ولی تو لایق خوشبختی‌ای و هر چی کمتر از اون رو نمی‌پذیرم

پاسخ:
سلام دوست من
صبحت به خیر باشه 

پیام هام مثل همیشه دلگرم کننده است :)

اوهوم :((((
دقیقا همینطوره که می گی ....


تو هم همینطور 🥺


🥑🪐 آووکادو و زحل تقدیم به تو 

همی گویم و گفته ام بارها

بود کیش من مهر دیدارها

پرستش به مستی ست در کیش مهر

برونند زین حلقه هشیارها

من دوستت داشتم و دارم و خواهم داشت

اسید را من خودم با شیشه هایی که سرم را به آنها کوبیده بودم

تریت کردم و خوردم

خونریزی داخلی ش بالاخره بند مییاد

و الان اگه ولت کنم

بهتر از بعده

درکم کن

و باااااور کن تا ابد دوستت دارم

مگه میشه یه لحظه ازین ۱۰۶۰ روز رو فراموش کرد.

تو حیف بودی 

همین

پاسخ:
من بیشتر تر تر دوستت دارم

خودت که می دونی ...... :}


نههههه چرا اسید 
عه 
اونم با خرده شیشه؟


منم تا آخر دنیا دوستت دارم عزیزم :(

نه .. نمیشه فراموش کرد :(

اوم...

بوس :}
۲۹ تیر ۰۲ ، ۱۵:۳۱ یاسمن گلی :)

صبا ی عزیزم 

بسپارش به خدا . خدا خودش حواسش به بنده هاش هست.

پاسخ:
سلام عزیزم 
چشم :(((
راست می گی
۲۹ تیر ۰۲ ، ۲۰:۴۹ محسن رحمانی

سلام 

مگه میشه هم دل تنگ کسی بود هم ازش متنفر بود؟

پاسخ:
سلام
بله که میشه 

شایدم دلت برای اون تنگ نشده اصلا . 

فقط دلت برای حالی که اون موقعا داشتی تنگ شده.. 

خدا خودش 

به وقتش

یه آدم حسابی میذاره تو مسیرت ، که محرمت باشه . هم شرعی هم حال و دلی...❤

پاسخ:
سلام
مهم نیست
فرقی نداره 


ممنون ^^

این روزها چند نفر دیگه هم دیدم و باهاشون حرف زدم که توی همچین موقعیتی بودن... همین حس‌ها، همین تجربه‌ها، همین حالات...

سخته کنار اومدن باهاش

انرژی و فرصت زیادی می‌گیره تا کنار بیای.

توی این مدت خودت رو بیشتر دوست داشته باش و به خودت فرصت بده.(ایموجی سخت در آغوش گرفتن)

پاسخ:
چند سال دیگه بگذره بشری ؟
۳۱ تیر ۰۲ ، ۱۵:۱۸ راسینآل نوشت

سلام عزیزم بار اوله میام وبلاگت
ولـی پستت پر از احساس بود قشنگ با جون دلم درکش کردم
دلم خواست برات بنویسم
میدونی ؟! آدمـی که لیاقت اینهمه احسـاس رو داشته باشه
میمونه و میسازه ، بهترین هارو هم میسازه ...

الان قرنی هست که تقریبا میشه آسمون رو به زمین آورد 
واقعا هاااا ... یعنی آدما بخوان میتونن 
پس واقعا خودت رو رها کن
تو به جای اون عکس ـآرو خاطرات و ... رو پاک کن 
موندن تو سوگ ِ رابطه اعتیاد آوره البته من نمیدونم چقدره جدا شدی 
ولی وقتی جدا شدی کلا بکن بنداز دور
تنفر روی دیگره عشقه ، تنفر یعنی باز هم احساس ِ زیاد به یک نفر 
سعی کن به درجه ای برسی که اون آدم اگر تو خیابون از کنارت رد شد سر برنگردونی 
his loss واقعا ! دنیا خیلی چیزای قشنگ تری برای ارائه داره
ازین بگذر و برو کشفشون کن ^_^
مسیرت هموار و دلت آروم عزیزم 

پاسخ:
سلام خانم راسینال
خوش آمدید





:) 
۳۱ تیر ۰۲ ، ۲۱:۳۱ مهرداد ‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏

از یه جایی دیگه باید رهاش کنید.

برای خودتون باشین ، برای خودتون زندگی کنین.

فرا رسیدن محرم هم تسلیت می‌گم.

منم این روزا رو گذروندم،

ولی خیلی خیلی تنها... جز بابا و اونایی که اسمشونو نمیارم ولی خیلیا قبولشون ندارن. 

من یادم رفت، انگار اصلا نبود و وجود نداشت،

خدا خیلی کمکم کرد، خودش میدونه از چی کشید منو بیرون. دمش گرم. 

نمیدونمم چی سرش اومد، 

برامم مهم نیست اونقدرا. 

ولی تنها چیزی که اذیتم میکنه، بد کردن به خودمه، 

که چرا زودتر خودمو ندیدم :)

و به چسشر ترین دلیلا، زمانو و روح و اشکامو فروختم. 

امیدوارم تو قوی تر از من بگذری ازین دوران

و جفتمون عشق واقعی رو بارها پیدا کنیم. 

و سالم بمونیم

پاسخ:
متاسفم که این رو ای سخت بهت تحمیل شد دنیای عزیز
عشق واقعی وجود نداره و خوشحالم که حالت بهتره.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">