🌤ماهشهر🛫🧳

آسمانی شو که از یک خاک سر بر می کنند بید های سر به زیر و سرو های سربلند

🌤ماهشهر🛫🧳

آسمانی شو که از یک خاک سر بر می کنند بید های سر به زیر و سرو های سربلند

پیوندهای روزانه
۳۰
مرداد ۰۲

دوستان دگمه ی لفت دادن از زندگی کجاست؟ 

پیداش نمی کنم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۵/۳۰
ماه زده

نظرات  (۵)

۳۰ مرداد ۰۲ ، ۱۰:۱۴ زندگی ‌‌‌‌

پیدا کردی به منم بگو :))

کتاب زیاد بخون صبا جون. نبودن این دکمه رو کمتر به یادت میاره. از پیدا نکردنش کمتر ناراحت میشی.

پاسخ:
آه
بلحح
زندگیِ گشنگم....

ولی کاش پیداش می کردم...

دیجیتالیه.

نفستو حبس کن.

خلاص😅

پاسخ:
کاش آدم خلاص می شد اینطوری...
جخ تازه اون دنیا اول گرفتاریه

نداره متاسفانه

پاسخ:
هعیییی

آقای معراج ناهار چی دارین؟

پاسخ:
ایتا باهاتون همرسانی میشه جناب خف چپ یق 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️😂😂😂

یاد روبیکا افتادم یه زمانی نصبش کردم از روی کنجکاوی وقتی کارم باهاش تموم شد دیدم که ای دل غافل گزینه ای برای حذف حساب نداره .... 

حالا که اومدی دیگه نمیشه رفت (:

پاسخ:
فکر کنم الان اضافه شده بهش :)
چون کاربرای من هر روز دارن کم و کمتر می شن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">