🌤ماهشهر🛫🧳

آسمانی شو که از یک خاک سر بر می کنند بید های سر به زیر و سرو های سربلند

🌤ماهشهر🛫🧳

آسمانی شو که از یک خاک سر بر می کنند بید های سر به زیر و سرو های سربلند

پیوندهای روزانه
۲۳
مهر ۰۲

نمی دونم تنهاییه ، عدم کنترل وقته یا چیزای دیگه

اما به هر حال مستحضرم بگم که روزی 100 بار شبکه های اجتماعی رو چک می کنم

اگه کسی کاری باهام داشته باشه همه کار می کنم که در اسرع وقت پیگیری کنم

اما...

نه 

کسی کاری باهام نداره :]

اونایی که کارشون داشتم جوابم رو ندادن 

یا خیلی کوتاه و از سر باز کن دادن 

حس می کنم اینقد درگیر زندگی خودشونن همه که وقت نمی کنن بیان مجازی 

یا اگه مجازی بیان پی وی یه نفر فقط حرف می زنن و بقیه رو نادیده می گیرن 

 

حس می کنم نظر بقیه اینه که این یارو چقد بیکاره که همیشه آنه و زود جواب می ده 

 

نمی دونم ولی خوشم نمیاد از این حالتم 

 

سر کلاسا زیادی حرف می زنم و تو بحث شرکت می کنم

واقعا چیزی نیستم از یه آدم خودآشکار ساز 

 

من از شاد ترین آدمی که تو زندگیتون دیدید 1000 برابر شادترم 

از اون بچه پررو هام که حرصتون می گیره از سرخوشیش 

از اونا که همیشه یا داره می خنده یا بقیه رو می خندونه 

اون که سر کلاس راحت تیکه می اندازه 

با استادا هم حساب شوخی داره 

اون که با خیلی بزرگتر از خودش هم راحت حرفش رو می زنه و لازم باشه تک و تنها از خودش دفاع می کنه 

 

 

بله من اونم 

 و این وبلاگ منه 

چقدر حرفای اینجام با رفتارم مطابقه؟

 

 

 

 

 

 

 

 

صددرصد

 

قدرت ما آدمای عادی از ضعف ها و ترس هاشون به دست میاد

من غمگینم 

و احتمالا هیشکی .. پشتم نیست اگه .... خودم اینطوری با چنگ و دندون مراقب حق خودم نباشم

 

 

 

نمی دونم

 

خسته شدم واقعا 

 

 

برنامه اینه که اینقد بخندم تا بمیرم

 

برنامه ی شما برای زندگی هاتون چیه؟ :)))))

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۲/۰۷/۲۳
ماه زده

نظرات  (۲)

۲۳ مهر ۰۲ ، ۲۱:۵۵ زری シ‌‌‌

 

اون که سر کلاس راحت تیکه می اندازه 

با استادا هم حساب شوخی داره 

اون که با خیلی بزرگتر از خودش هم راحت حرفش رو می زنه و لازم باشه تک و تنها از خودش دفاع می کنه 

 

این ویژگی هات پر‌رنگ ترین چیزایی ان که تو ذهنمه (به لحاظ تجربیات حضوری)

 

پاسخ:
می دونم خیلی شبیه اینایی که همش می خوان در مورد خودشون حرف زده بشه شدم....
اما .. اما 
زری 
میشه نظرت رو در مورد این رفتارم بگی ؟
خوشت میاد ازش؟
به نظرت باحاله؟
ب نظرت مسخرس؟
ازش بدت میاد ؟
یا حس خاصی نداری بهش ؟


ما کجاها با هم همکلاسی بودیم زری ؟ ×_×
۲۴ مهر ۰۲ ، ۲۱:۳۴ زری シ‌‌‌

من خیلی از این ویژگیت خوشم میاددد :))))) واقعا .

پاسخ:
من خیلی بهت بوس واقعا :))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">