🌤ماهشهر🛫🧳

آسمانی شو که از یک خاک سر بر می کنند بید های سر به زیر و سرو های سربلند

🌤ماهشهر🛫🧳

آسمانی شو که از یک خاک سر بر می کنند بید های سر به زیر و سرو های سربلند

پیوندهای روزانه

دارم به طور جدی به ربودن معشوق فکر می کنم.

يكشنبه, ۲۴ دی ۱۴۰۲، ۱۱:۵۰ ب.ظ

اونا بزرگ بودن از عهده‌ی ربودنشون بر نمی اومدم

تو که کوچولویی 

فکر کردی کاری داره برام بدزدمت واقعا ؟! 

 

 

اگر خطا نکنم، عطر، عطر یار من است

کدام دسته گل امروز بر مزار من است


گلی که آمده بر خاک من نمی داند

هزار غنچه ی خشکیده در کنار من است


گل محمدی من، مپرس حال مرا 

به غم دچار چنانم که غم دچار من است 


تو قرص ماهی و من برکه ای که می خشکد

خود این خلاصه ی غم های روزگار من است 


بگیر دست مرا تا ز خاک برخیزم

اگر چه سوخته ام، نوبت بهار من است 

  • ماه زده

نظرات  (۳)

دورت بگردم مادر 💔

پاسخ:
من یه دور بیشتر دور شما بانوی زیبا و ناز :)

مثل همون کاری که منیژه با بیژن کرد :))

پاسخ:
زن های ایرانی شاهنامه از ماتریکس خارج شدن :)

❤😘❤😘❤😘

پاسخ:
🥲🥺💕🧸💕💋
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">