🌤ماهشهر🛫🧳

آسمانی شو که از یک خاک سر بر می کنند بید های سر به زیر و سرو های سربلند

🌤ماهشهر🛫🧳

آسمانی شو که از یک خاک سر بر می کنند بید های سر به زیر و سرو های سربلند

پیوندهای روزانه

دوری و دوستی !

دوشنبه, ۲۳ بهمن ۱۴۰۲، ۰۳:۲۹ ب.ظ

ای خوشا خوابگاه 

ای دریغا خوابگاه 

ای افسوس خوابگاه 

ای ندامت خوابگاه 

 

آقا من می خوام برم خوابگاه.......

خوش به حال اونایی که دانشگاهشون تو شهرشون نیست 🥲😭😭😭

 

خانواده بسیار عزیزو مهربان و محترم و دلسوزن 

ولی از یه سنی به بعد فقط باید برای مهمونی بری خونشون نه همیشگی........

واقعا از دعواهای الکی و بحث های سر هیچ و پوچ و بی احترامی های دو طرفه ی روزمره خسته شدم

آدم وقتی دور باشه عزیزه 

همیشه دلتنگشن 

بهش اهمیت می دن

مثل یه موجود اضافی و بی مصرف هم باهاش برخورد نمیشه.......

 

 

واقعا اونایی که از خوابگاه بودن می نالن رو درک نمی کنم

اونجا حداقل اگه مشکل غذا و جای خواب و اینا داری روحت در آسایش و امنیته زن .... !

 

نه اهل زندگی کردن تو خونم 

و حتی شاید نه تو خوابگاه 

و حتی شاید نه با یه نفر دیگه ....

دلم می خواد یه خونه داسته باشم تنها توش زندگی کنم فقط بعضی وقتا مهمون بیاد اونم سر ۱ ساعت پاشه بره 

 

واقعا حوصله ی آدم ها و آلودگی ای که در روابط بینشون به وجود میاد رو ندارم.....

 

 

منظورم این نیست که خودم خیلی خوبم ! نه اتفاقا چون خیلی بد و بداخلاق و ستیزه جو ام از دست خودم در عذابم

در عذابم از شرایطی که باعث میشه بدترین اخلاق های خودم رو نشون بدم و دائم عصبانی و بدقلق و تحقیر شده باشم

می دونم باید روی خودم کار کنم که در هر شرایطی رفتار بد نشون ندم اما....

واقعا دلم یه محیطی رو می خواد که آرامش داشته باشم و دست کم فکر کنم آدم خوبیم و دور بری هام تا سر حد مرگ عصبانی و مسخرم نکنن

  • ماه زده

نظرات  (۱)

خانواده همیشه و همیشه مهربون و دلسوزن ولی آدم _ چه دختر چه پسر_ فقط تا یه سنی میتونه تو خونه پدری زندگی کنه ، بعد از اون برای هر دو طرف فقط فرسودگی میاره ‌‌‌...

پاسخ:
آره واقعا........
اما نمی دونم چرا الان در وضعیتی ام که با هیچ گروهی نمی سازم 
حتی اگه می شد با خودمم یه جا زندگی نمی کردم😂😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">