🌤ماهشهر🛫🧳

آسمانی شو که از یک خاک سر بر می کنند بید های سر به زیر و سرو های سربلند

🌤ماهشهر🛫🧳

آسمانی شو که از یک خاک سر بر می کنند بید های سر به زیر و سرو های سربلند

پیوندهای روزانه

همه جا می تواند جهنم باشد

شنبه, ۲۸ بهمن ۱۴۰۲، ۰۴:۳۳ ب.ظ

من واقعا نمی گم که بهشت و جهنم تو همین دنیاست و آخرتی وجود نداره

اما اینو فهمیدم که بهشت و جهنم علاوه بر اون دنیا توی همین دنیا هم هست 

وقتی قبل انجام دادن یه کاری حالت بده 

وقتی داری انجامش می دی حالت بده 

بعدش حالت بده 

۱ سال بعدش حالت بده

۵ سال بعدش حالت بده 

تا آخر عمرت هرچی به گذشتت فکر کنی حالت بده ، حالت جهنمه 

 

چرا واقعا؟ 

هیچی ارزشش رو نداره ... هیچی هیچکس هیچی هیچی هیچی ....

تقصیر هیشکی غیر خودم نیست

تا آخر عمرم به خاطرش بسوزم حقمه  :)

 

اما از من گفتن بود دیگه ..... :))

  • ماه زده

نظرات  (۲)

اما چه باید کرد...؟

پاسخ:
کاش می دونستم....

بخشیدن واقعی خودت جزو سخت‌ترین کاراست. وقتی که عضوی از هویتت میشه. وقتی که هیچ وقت حس نمیکنی واقعا لیاقت بخشیدن خودت رو داری. وقتی که مطمئن نیستی هیچ وقت آیا زمانی میرسه که بتونی انجامش بدی...

پاسخ:
واقعا همینطوره که می گی ....

و تا همین امروز این بخشیدن خود رو درک نمی کردم....

چقدر دقیق و درست گفتی ...
منم نمی دونم لیاقت بخشیدن خودمو دارم یا نه 
و آیا اصلا باید خودمو ببخشم ؟

گاهی باقی گذاشتن یه زخم دردناک باعث میشه یادت نره در آینده دیگه به خودت زخم نزنی ...

نمی دونم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">